Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Склад | Учні знайомляться з поняттям склад, вчаться правильно ділити слова на склади. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Веселі стрічечки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні визначють довге і коротке слово, з'єднують їх зі стрічкою такої довжини. |
2. | Де склад? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні встановлюють, чи є буквосполучення складом, перевіряється розуміння, що таке склад. |
3. | Знайди хлібину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні розвивають уміння ділити слова на склади, знаходити слово з певною кількістю складів. Вправляння у складоподілі, розвиток фонематичного слуху. |
4. | Віднови слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні відновлюють пропущений склад. Формування аналітико-синтетичних навичок, фонематичного слуху. |
5. | Знайди групу слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розвивають уміння ділити слова на склади, визначають групу слів з одного складу. |
6. | Лото | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Учні вчаться розподіляти слова на групи за кількістю складів у слові. |
7. | Їстівне — неїстівне | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні визначають слова-предмети, що позначають їстівні і неїстівні предмети, розвивають уміння визначати кількість складів у слові. |
8. | Спільний склад | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Учні повинні поділити слова на склади, визначити однаковий склад і записати його самостійно.Формування аналітико-синтетичних навичок, фонематичного слуху. |
9. | Пригости друзів | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Учні ділять на склади слова-предмети, що позначають назву їжі, і розподіляють їжу гостям за кількістю кубиків. Вправляння у складоподілі, розвиток фонематичного слуху, уваги. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | З'єднай слова парами | Інший | важке | 3Б. | Учні з'ясовують кількість складів у словах і з'єднують парами слова, з однаковою кількістю складів. |
2. | Справжній детектив | Інший | важке | 3Б. | Учні відновлюють слова, з'єднуючи початок і кінець трьох слів.Формування аналітико-синтетичних навичок, читацької компетенції. |
3. | Порахуй склади | Інший | важке | 3Б. | Учні визначають кількість складів у слові-малюнку. Вправляння у складоподілі, розвиток фонематичного слуху. |
4. | Побудуй зі складів | Інший | важке | 3Б. | Учні складають із запропонованих складів слово-назву малюнка, вправа на розвиток синтетичних вмінь, фонематичного слуху, логічного мислення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Поділ слів на склади» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Закріплення матеріалу з теми «Склад». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Поділ слів на склади» | 00:25:00 | важке | 13,5Б. | Узагальнення та закріплення знань з теми «Склад». |