Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Склад Учні знайомляться з поняттям склад, вчаться правильно ділити слова на склади.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Веселі стрічечки 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні визначють довге і коротке слово, з'єднують їх зі стрічкою такої довжини.
2. Де склад? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні встановлюють, чи є буквосполучення складом, перевіряється розуміння, що таке склад.
3. Знайди хлібину 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні розвивають уміння ділити слова на склади, знаходити слово з певною кількістю складів. Вправляння у складоподілі, розвиток фонематичного слуху.
4. Віднови слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні відновлюють пропущений склад. Формування аналітико-синтетичних навичок, фонематичного слуху.
5. Знайди групу слів 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розвивають уміння ділити слова на склади, визначають групу слів з одного складу.
6. Лото 2 вид - інтерпретація середнє 1,5Б. Учні вчаться розподіляти слова на групи за кількістю складів у слові.
7. Їстівне — неїстівне 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні визначають слова-предмети, що позначають їстівні і неїстівні предмети, розвивають уміння визначати кількість складів у слові.
8. Спільний склад 3 вид - аналіз середнє 2Б. Учні повинні поділити слова на склади, визначити однаковий склад і записати його самостійно.Формування аналітико-синтетичних навичок, фонематичного слуху.
9. Пригости друзів 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Учні ділять на склади слова-предмети, що позначають назву їжі, і розподіляють їжу гостям за кількістю кубиків. Вправляння у складоподілі, розвиток фонематичного слуху, уваги.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. З'єднай слова парами Інший важке 3Б. Учні з'ясовують кількість складів у словах і з'єднують парами слова, з однаковою кількістю складів.
2. Справжній детектив Інший важке 3Б. Учні відновлюють слова, з'єднуючи початок і кінець трьох слів.Формування аналітико-синтетичних навичок, читацької компетенції.
3. Порахуй склади Інший важке 3Б. Учні визначають кількість складів у слові-малюнку. Вправляння у складоподілі, розвиток фонематичного слуху.
4. Побудуй зі складів Інший важке 3Б. Учні складають із запропонованих складів слово-назву малюнка, вправа на розвиток синтетичних вмінь, фонематичного слуху, логічного мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Поділ слів на склади» 00:20:00 середнє 9Б. Закріплення матеріалу з теми «Склад».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота з теми «Поділ слів на склади» 00:25:00 важке 13,5Б. Узагальнення та закріплення знань з теми «Склад».