Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Слово. Слова – назви предметів, ознак Ознайомлення учнів з поняттями «тематична група слів»; розвиток умінь розподіляти слова на тематичні групи.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Хто? Що? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні розвивають уміння розрізняти слова-предмети як істои і неістоти.
2. Хто як пересувається? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні читають слова-дії, що означають спосіб пересування, і з'єднують слово з відповідним малюнком.
3. Вибери ознаку 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вибирають слова-ознаки до малюнка.
4. Слово-ознака 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні вчаться добирати до слів-ознак відповідні предмети (малюнки).
5. Третій зайвий 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні вчаться ставити питання до слів, відшукують зайве слово (слово-ознака чи дія серед слів назв-предметів).
6. Хто як голос подає 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні читають слова-дії та з'єднують їх з відповідним словом-предметом.
7. Відгадай, хто я? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні розвивають уміння називати предмет за його ознаками.
8. Яка ознака зайва? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні знаходять серед поданих чотирьох слів зайву ознаку, що не підходить до даного предмета(малюнка).
9. Хто виконує дію? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні читають слова-дії і з'єднують з відповідним малюнком.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відгадай слово-назву професії Інший важке 3Б. Учні розвивають словниковий запас, мислення, відгадаючи назву професії, за словами-діями, що виконує людина. Треба з'єднати слова-дії та вибрані назви професій парами.
2. Незвичайний потяг Інший важке 3Б. Учні знаходять слова-предмети, слова-дії і слова-ознаки і "відправляють" їх у відповідний вагон.
3. Скажи одним словом Інший важке 3Б. Учні замінюють вислів слово-дія + слово-предмет одним словом-дією, що має аналогічне лексичне значення.
4. Слова схожі — запитання різні Інший важке 3Б. Учні розподіляють споріднені слова на групи: слова-предмети, слова-ознаки, слова-дії.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Слово. Слова – назви предметів, ознак, дій» 00:20:00 середнє 9Б. Учні закріплюють уміння розрізняти слова-назви, ознаки, дії.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота з теми «Слово. Слова – назви предметів, ознак, дій» 00:25:00 важке 12Б. Учні перевіряють свої знання з теми «Слово. Слова – назви предметів, ознак, дій».