Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Текст | Досліджуємо загальне поняття про текст. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні текстів. |
2. | Пройди тест | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження теоретичного матеріалу теми. |
3. | Що це? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у розпізнаванні тексту та групи незалежних речень. |
4. | Дизайнер | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добір зображення до запропонованого тексту. |
5. | Влучна назва | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі заголовку до тексту. |
6. | На пошуки тексту! | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження груп речень, визначення тексту серед них. |
7. | Скільки речень? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення межі речень у тексті. |
8. | Сяйво успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Будівельник | Інший | важке | 3Б. | Дослідження порядку розташування речень у тексті. |
2. | Питання до тексту | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у роботі з інформацією. |
3. | Переплутані заголовки | Інший | важке | 3Б. | Визначення заголовків до текстів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди продовження | Інший | легке | 1Б. | Дослідження теоретичного матеріалу теми. |
2. | Пропущене речення | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження тексту, визначення логічно пов'язаного речення. |
3. | Досліди й помилку знайди | Інший | важке | 3Б. | Застосування знань про текст на практиці. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рекомендації з теми «Досліджуємо текст» | 00:10:00 | легке | 11Б. | Закріплення пройденого матеріалу з теми «Досліджуємо текст». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Досліджуємо текст» | 00:15:00 | середнє | 16Б. | Дослідження рівня сформованості компетенцій з теми «Досліджуємо текст». |