Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Речення | Поняття про речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пошук речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення речення серед групи словосполучень. |
2. | Встав літеру | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження початкової букви у реченні. |
3. | Це речення? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Досліджуємо речення. |
4. | Постав знак | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження розділових знаків у кінці речення. |
5. | Знайди речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добір речення до ілюстрації. |
6. | Пропущене слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі пропущеного у реченні слова. |
7. | Схема речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добір речення відповідно до схеми. |
8. | Міцний зв'язок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження зв'язку слів у реченні. |
9. | Веселе будівництво | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Утворення логічно завершених завершень. |
10. | Конструктор речень | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у логічному розташуванні слів у реченні. |
11. | Стріла успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи в темі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Почни речення | Інший | легке | 1Б. | Вправляння у доборі початкових літер речення. |
2. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження зв'язку слів у реченні. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у створенні логічно пов'язаних речень. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми Досліджуємо речення | 00:20:00 | важке | 16Б. | Засвоєння набутих компетенцій з теми Досліджуємо речення |