Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Алфавіт | Досліджуємо звуковий та буквенний склад мови. Алфавіт. |
2. | Склад, наголос, перенос | Дослідження складу. Узагальнення відомого раніше матеріалу. |
3. | Мова та мовлення | Дослідження мови та мовлення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Односкладові слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження кількості складів у словах. |
2. | Сувора заборона | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження слів, які переносити не можна. |
3. | Уважний рахівничок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження кількості складів у словах. |
4. | Визнач мовлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження типів мовлення. |
5. | Укажи професію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добір зображення, що є логічним початком речення. |
6. | Відгадай загадку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження та упізнавання літер за типовими ознаками. |
7. | Загублена кінцівка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення теоретичних знань про усне мовлення. |
8. | Поділ на склади | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування навички поділу слів на склади. |
9. | Алфавітний порядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розташування слів у абетковому порядку. |
10. | Оціни себе! | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Здійснення самооцінки власної діяльності. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери речення | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у побудові речень. |
2. | Звукова модель | Інший | важке | 3Б. | Співвіднесення звукових моделей зі словами. |
3. | Пристойна пара | Інший | важке | 3Б. | Поєднання слів з початковою літерою. |
4. | Встанови порядок | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у відновленні порядку реплік у діалозі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Скільки складів? | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження кількості складів у словах. |
2. | Пропущене слово | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження речень. |
3. | Зайве слово | Інший | середнє | 2Б. | Вилучення зайвого слова зі складу речення. |
4. | Буква-утікачка | Інший | важке | 3Б. | Розвиток уваги, навички читання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рекомендація з теми «Розвиток читацьких компетентностей» | 00:10:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення навичок з теми «Розвиток читацьких компетентностей». |
2. | Діагностична робота з теми «Розвиток читацьких компетентностей» | 00:15:00 | важке | 17Б. | Контроль знань з теми «Розвиток читацьких компетентностей». |