Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Буква Ч. Твердий звук [ч] | Теоретичні відомості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Уважні вушка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення слова зі звуком [ч]. |
2. | Відкритий склад | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення відкритого складу з літерою Ч. |
3. | Двоскладове слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення двоскладового слова з літерою Ч. |
4. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування навичок усвідомленого читання. Читання слів з літерою Г. |
5. | Загублений склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновлення складу у слові. |
6. | Упізнай за схемою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення складу за запропонованою схемою. |
7. | Успішний п'єдистал | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Місце звука | Інший | середнє | 2Б. | Визначення місця звука [ч] у слові. |
2. | Збери слово | Інший | важке | 3Б. | Складання слів із розсипаних літер. |
3. | Чарівне списування | Інший | важке | 3Б. | Розвиток навички усвідомленого письма. Установлення відповідності між друкованим та письмовим текстом. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Закритий склад | Інший | легке | 1Б. | Визначення відкритого складу з літерою Ч. |
2. | Місце звука | Інший | середнє | 1Б. | Визначення місця звука [ч] у слові. |
3. | Складова будова | Інший | середнє | 2Б. | Визначення кількості складів з літерою Ч. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Буква Ч. Звук [ч]» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Завсоєння вивченого з теми «Буква Ч. Звук [ч]». |