Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Буква С та звуки, що вона позначає. Дзвінкі та глухі приголосні звуки Вивчення літери С. Формування уявлень про глухі та дзвінкі приголосні.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Уважні вушка 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення слова зі звуками [c], [c'].
2. Місце літери 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення розташування у слові літери С.
3. Поклади у кошик 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначення та диференціація звуків [c], [c'].
4. Визнач склад 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначення складу, що зустрічається у слові.
5. Доповни склад 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Доповнення складу голосними звуками.
6. Знайди пару 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначення пар приголосних за глухістю та дзвінкістю.
7. Місце звука 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначення місця звуків у назвах запропонованих предметів.
8. Потяг 3 вид - аналіз важке 3Б. Читання складів, утворення слів із них.
9. Сходинки успіху 3 вид - аналіз важке 0Б. Самооцінка власної роботи.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Буква С, звуки [с] та [с']. Глухі та дзвінкі приголосні» 00:15:00 важке 13Б. Засвоєння матеріалу з теми «Буква С, звуки [с] та [с']. Глухі та дзвінкі приголосні».