Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Буква Ш | Теоретичні відомості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Уважні вушка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення слова зі звуком [ш]. |
2. | Упізнай за схемою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення складу за запропонованою схемою. |
3. | Хто це? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в усвідомленому читанні. |
4. | Пошук слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження кількості складів у словах. |
5. | Порахуй склади | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження кількості складів у слові. |
6. | Зайве слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення зайвого слова у тематичній групі. |
7. | Успішний п'єдистал | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Місце звука | Інший | середнє | 2Б. | Визначення місця звука [ч] у слові. |
2. | Загублений склад | Інший | середнє | 2Б. | Відновлення складу у слові. |
3. | Збери слово | Інший | важке | 3Б. | Складання слів із розсипаних літер. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ретельний пошук | Інший | легке | 1Б. | Визначення наявності звука [ш] у словах. |
2. | Трискладове слово | Інший | легке | 1Б. | Дослідження кількості складів у словах. |
3. | З'єднай пари | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження кількості складів у слові. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Буква Ш. Звуки [ш], [ш']» | 00:15:00 | середнє | 13Б. | Засвоєння матеріалу з теми «Буква Ш. Звуки [ш], [ш']». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рекомендація з теми «Буква Ш. Звуки [ш], [ш']» | 00:10:00 | середнє | 10Б. | Дослідження якості засвоєного матеріалу з теми «Буква Ш. Звуки [ш], [ш']». |