Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дзвінкі звуки м, в, н, л, р та букви, що їх позначають | Знайомство з буквами м, в, н, л, р. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пошук приголосного | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення букви, що позначає приголосний звук. |
2. | Початкова буква | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
3. | Середній звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення розташування у слові заданого звука. |
4. | Маскування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток уваги та уяви шляхом досліджень зображень, де сховалися букви. |
5. | Дзвінкий ланцюжок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження двінких звуків, що не мають глухої пари. |
6. | Завершальний звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення розташування у слові заданого звука. |
7. | Пошук пари | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення відповідностей між прописом та друкованою літерою. |
8. | Спільний звук | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
9. | Футболіст | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні непарних дзвінких приголосних. |
10. | Пошукова операція | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Засвоєння теоретичного матеріалу теми. |
11. | Полагодь колесо | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення спільної початкової літери для слів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве колесо | Інший | середнє | 2Б. | Визначення спільної початкової літери для слів та виключення зайвих елементів. |
2. | Велосипед | Інший | середнє | 2Б. | Визначення спільної початкової літери для слів та виключення зайвих елементів. |
3. | Пристойна пара | Інший | важке | 3Б. | Поєднання слів з початковою літерою. |
4. | Спільний звук | Інший | важке | 3Б. | Визначення розташування у слові заданого звука. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки» | 00:00:00 | середнє | 14Б. | Повторення та закріплення матеріалу з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки». |
2. | Тренування №2 з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Засвоєння матеріалу з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки» | 00:30:00 | важке | 18Б. | Засвоєння та контроль рівня сформованості знаньз теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки». |