Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Буквосполучення ДЖ, ДЗ Знайомство з буквосполученнями ДЖ, ДЗ.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. ДЖ чи ДЗ? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Розвиток фонетичного слуху.
2. Як правильно? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дослідження правопису слів.
3. Квітка 1 вид - рецептивний легке 1Б. Розвиток фонетичного слуху.
4. Перевір Бджілку 1 вид - рецептивний легке 2Б. Дослідження звукового складу слів із буквосполученнями ДЖ, ДЗ.
5. Кошики 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження слів із буквосполученнями ДЗ та ДЖ.
6. Скільки звуків? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження звукового складу слів з літерою Ц.
7. Чи влучна схема? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження звукового складу слів із буквосполученнями ДЖ, ДЗ.
8. Складова мозаїка 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження поділу на склади слів з ДЖ та ДЗ.
9. Букви-утікачки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження правопису слів, розвиток фонетичного слуху.
10. Звукова схема 3 вид - аналіз важке 3Б. Дослідження звукового складу слів з літерою Ц.
11. Зіграймо в Lego 3 вид - аналіз важке 3Б. Дослідження спільної ознаки слів, продовження логічного ряду слів.
12. Квіткові пелюстки 3 вид - аналіз важке 3Б. Дослідження слів із буквосполученнями ДЖ та ДЗ.
13. Тепломір досягнень 3 вид - аналіз важке 0Б. Самооцінка власної роботи.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Заповни пропуск Інший середнє 2Б. Дослідження правопису слів.
2. Уважний рахівничок Інший середнє 2Б. Дослідження звукового складу слів з літерою Ц.
3. Lego Інший важке 3Б. Дослідження спільної ознаки слів, продовження логічного ряду слів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ» 00:15:00 середнє 17Б. Закріплення вивченого з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Рекомендація з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ» 00:10:00 середнє 10Б. Дослідження якості засвоєного матеріалу з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ».