Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Буквосполучення ДЖ, ДЗ | Знайомство з буквосполученнями ДЖ, ДЗ. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | ДЖ чи ДЗ? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
2. | Як правильно? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження правопису слів. |
3. | Квітка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
4. | Перевір Бджілку | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Дослідження звукового складу слів із буквосполученнями ДЖ, ДЗ. |
5. | Кошики | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження слів із буквосполученнями ДЗ та ДЖ. |
6. | Скільки звуків? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження звукового складу слів з літерою Ц. |
7. | Чи влучна схема? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження звукового складу слів із буквосполученнями ДЖ, ДЗ. |
8. | Складова мозаїка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження поділу на склади слів з ДЖ та ДЗ. |
9. | Букви-утікачки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження правопису слів, розвиток фонетичного слуху. |
10. | Звукова схема | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження звукового складу слів з літерою Ц. |
11. | Зіграймо в Lego | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження спільної ознаки слів, продовження логічного ряду слів. |
12. | Квіткові пелюстки | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження слів із буквосполученнями ДЖ та ДЗ. |
13. | Тепломір досягнень | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповни пропуск | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження правопису слів. |
2. | Уважний рахівничок | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження звукового складу слів з літерою Ц. |
3. | Lego | Інший | важке | 3Б. | Дослідження спільної ознаки слів, продовження логічного ряду слів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ» | 00:15:00 | середнє | 17Б. | Закріплення вивченого з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рекомендація з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ» | 00:10:00 | середнє | 10Б. | Дослідження якості засвоєного матеріалу з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ». |