Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Голосні звуки та букви А, Е, И, І, О, У, що їх позначають | Знайомство з голосними звуками та буквами А, Е, И, І, О, У, що їх позначають. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хованка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння розпізнавати букви, що позначають голосні звуки. |
2. | Початкова літера А | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
3. | Початкова літера О | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
4. | Знайди голосний | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у виділенні букв, що позначають голосні звуки, серед інших. |
5. | Пропущений звук | 1 вид - рецептивний | середнє | 1,5Б. | Вправляння в утворенні нових слів за допомогою голосних літер. |
6. | Увага, голосні! | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні літер, що позначають голосні звуки. |
7. | Спіймай звук | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
8. | Голосний початок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
9. | Уважні вушка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Упізнавання слів, що починаються та завершуються голосними звуками. |
10. | Зламане колесо | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення першого спільного звука. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наголошений звук | Інший | середнє | 2Б. | Визначення у слові наголошеного голосного звука. |
2. | Пошук пари | Інший | середнє | 2Б. | Встановлення відповдностей між друкованими та письмовими літерами. |
3. | Порахуй голосні | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у визначенні кількості складів у словах. |
4. | Перший звук | Інший | важке | 3Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Голосні звуки» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Повторення вивченого матеріалу з теми «Голосні звуки». |
2. | Тренування №2 з теми «Голосні звуки» | 00:20:00 | важке | 11Б. | Узагальнення та систематизація знань з теми «Голосні звуки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Голосні звуки» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Перевірка рівня сформованості знань з теми «Голосні звуки». |