Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вказівні займенники “this / these / that / those” | Вживання в реченнях вказівних займенників «this / these / that / those». |
2. | Питання із “this, that, these, those” - Questions with “this, that, these, those” | Сформулюйте запитання із займенниками "this", "that", "these" та "those" і дайте на них відповіді. |
3. | Речення з "There is" та "There are" | Складання та вживання речень з «There is» та «There are». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | “This” або “these” і “that” або “those” - "This" or “these” and "that" or “those” | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Choose between single "this / that" and plural "these / those". |
2. | Речення із вказівними займенниками - Sentences with demonstrative pronouns | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Look at the pictures and choose - this, that, these or those. |
3. | Питання із вказівними займенниками - Questions with demonstrative pronouns | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Look at the pictures and choose - this, that, these or those. |
4. | Речення у множині - Sentences in plural | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Rewrite the sentences in plural. |
5. | Використання “This” або “These” - Using “This” or “These” | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Choose "this" or "these". |
6. | Речення із “There is/are” - Sentences with “There is/are” | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Read and choose "There is" or "There are". |
7. | Питання із “Is/Are there” - Questions with “Is/Are there” | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Read and choose "Is there" or "Are there". |
8. | Питання із “Is/Are there” та короткі відповіді - Questions with “Is/Are there” and short answers | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Read and write "Is there" or "Are there", choose the answer. |
9. | Різні речення із “There is/are” - Sentences with “There is/are” | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Read and choose "There is" or "There are". |
10. | Використання “It’s” або “There’s” - Using “It’s” or “There’s” | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Read and choose "There's" or "It's". |
11. | Створення речень із “There is/are” - Making sentences with “There is/are” | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Make the sentence using "There is" or "There are". |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Опис будинку - Describing the house | Інший | важке | 3Б. | Read the text and choose "There's" or "There are". |
2. | Опис кімнати, зв’язок із зображеннями - Description of the Room, Pictures | Інший | середнє | 4Б. | Write in "There is" or "There are" and match with picture. |
3. | Питання та відповіді про зображення - Questions and Answers about Pictures | Інший | важке | 4,5Б. | Ask the question about picture and then answer it. |
4. | Речення в однині та множині - Sentences in singular or plural | Інший | важке | 2Б. | Rewrite the sentences in plural. |
5. | Порядок слів у реченні - Word order in the sentence | Інший | важке | 4Б. | Write the words in correct order to make the sentence. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Використання вказівних займенників “this”, “that”, “these” та “those” | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вживання займенників «цей», «той», «ці» та «ті» у стверджувальних та питальних реченнях, завданнях на вибір та виконання, навички читання та письма. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речення із “There is / are” - Sentences with “There is / are” | 00:05:00 | середнє | 11Б. | Різні типи речень з «there is» та «there are», завдання на вибір та доповнення, навички читання та письма. |
2. | Використання виразу “There is / are” у різних типах речень - Sentences with “There is / are” | 00:07:00 | важке | 15,5Б. | Різні типи речень з «there is» та «there are», відмінності у вживанні «It's» та «There's», завдання на вибір та виконання, навички читання та письма. |