Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Ступені порівняння прикметників — Comparison of Adjectives | Творення й використання ступенів порівняння прикметників. |
2. | Вищий ступінь — Comparative | Правила правопису вищого ступеня. |
3. | Найвищий ступінь — Superlative | Правила правопису найвищого ступеня. |
4. | Порівняння в реченнях — Comparison in the Sentences | Різні типи порівняльних речень. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ступені порівняння — Comparison | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Choose the correct comparative and superlative for adjectives. |
2. | Вищий ступінь у реченнях — Comparative in the Sentences | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Reading the sentences with comparison and choosing the correct comparative. |
3. | Найвищий ступінь у реченнях — Superlative in the Sentences | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Reading the sentences with comparison and choosing the correct superlative. |
4. | Порівняння в реченнях — Comparison in the Sentences | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Reading the sentences with comparison and choosing the correct form. |
5. | Порівняння, правильні й неправильні речення — Comparison, True or False | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Comparing 2 men and their property. |
6. | Порівняння в реченнях — Comparison in the Sentences | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Reading and choosing the best variant of comparison. |
7. | Відмінювання, пропущені форми — Writing missing forms | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Write the missing form of comparison - positive, comparative or superlative. |
8. | Хто є хто…? — Who is the …? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Answering the questions. |
9. | Ступені порівняння, завдання з заповненням — Comparison | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Filling the gaps with words from brackets in correct form – comparative or superlative. |
10. | Переклад, ступені порівняння — Translation, Comparison | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Writing translation into English. |
11. | Порівняння, правильні й неправильні речення — Comparison, True or False | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Comparing 3 men and their property. Choosing the correct sentence. |
12. | Відсутня інформація — Missing information | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Writing the missing names. |
13. | Вибери "than", "of" чи "in" — Choose "than", "of" or "in" | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Reading the sentences and choosing "than", "of" or "in". |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ступені порівняння, письмо — Comparison | Інший | середнє | 3Б. | Writing comparative and superlative for adjectives. |
2. | Ступені порівняння в реченнях — Comparatives in the Sentences | Інший | важке | 3Б. | Reading the sentences and filling the gaps with missing words. |
3. | Ступені порівняння в тексті — Comparatives in the Text | Інший | важке | 8Б. | Reading the text and filling gaps with correct form of the adjectives. |
4. | Читання — Reading | Інший | важке | 4Б. | Reading the text and answering the questions. |
5. | Пісня "Порівняння" — Song Comparative Superlative | Інший | середнє | 7,5Б. | Listening to the song, matching and filling gaps. |
6. | Слухання, шкільні предмети — Listening, School Subjects | Інший | середнє | 6Б. | Listening to the comparison sentences about the school subjects, matching and filling the gaps. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Письмо, речення про сім’ю — Writing, Sentences about Family | Інший | важке | 6Б. | Practice in writing and grammar regarding the topic «Countable and uncountable nouns». Make up sentences with new words. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ступені порівняння І — Comparison I | 00:20:00 | легке | 9Б. | Творення ступенів порівняння, правопис і вживання; завдання на вибір і заповнення; навички читання й мовного вжитку. |
2. | Ступені порівняння ІІ — Comparison II | 00:20:00 | середнє | 12,5Б. | Ступені порівняння — творення вищого та найвищого ступеня, правопис; використання всіх ступенів; завдання на вибір і заповнення; письмо, читання і мовні навички. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ступені порівняння ІІІ — Comparison III | 00:20:00 | середнє | 16,5Б. | Ступені порівняння — творення вищого та найвищого ступеня, правопис; використання всіх ступенів; завдання на вибір і заповнення; переклад, письмо, читання і мовні навички. |
2. | Ступені порівняння IV — Comparison IV | 00:25:00 | важке | 25,5Б. | Використання ступенів порівняння; завдання на вибір і заповнення; читання, слухання, письмо і мовні навички. |