Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Утворення і вживання теперішнього простого часу – Present Simple I | Складання різних типів речень у Present Simple, вживання теперішнього простого часу. |
2. | Правопис у Present Simple, однина, 3-тя особа – Правопис II | Правила правопису дієслів при додаванні закінчення "-s" або "-es". |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вступні запитання – Introduction Questions | 1 вид - рецептивний | легке | 8Б. | Answering some questions before the start. |
2. | Дієслово з і без закінчення “-s/-es” – Verbs 3rd person | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Choosing the correct verb with or without "-s/-es". |
3. | Однина, 3-тя особа - 3rd Person Singular | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Write "-s" or "-es" to make verbs in correct form after HE, SHE or IT. |
4. | Однина, 3-тя особа – таблиця (множина іменників) – Plural of nouns in the table | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Make the 3rd person singular of verbs and write in the correct place. |
5. | Розпізнавання речень у Present Simple – Sentences in the Simple Present | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Which sentence is odd. |
6. | Підмет у реченні – Choosing Correct Subject | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Choose correct subject in Present Simple sentences. |
7. | Вживання “don't” і “doesn't” у Present Simple — Using of "don't" or "doesn't" in Present Simple | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Choose "don't" or "doesn't" to complete the negative sentence. |
8. | Правильні й неправильні речення у Present Simple – True or False sentences | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Tick if the sentence correct or incorrect. |
9. | Запитання й короткі відповіді у Present Simple — Questions and Short Answers Present Simple | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Choosing "do" or "does" in the questions and in short answers. |
10. | Утворення речень I – Sentences I | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Putting the words into cerrect order to make the sentences in the Present Simple. |
11. | Перевірка розуміння теорії – Questions Checking the Understanding the Theory | 1 вид - рецептивний | середнє | 6,3Б. | Answering the questions about the theory. |
12. | Читання – Мій звичний день – Reading, About Myself | 1 вид - рецептивний | середнє | 6Б. | Reading the texts and matching with pictures. |
13. | Читання – знайди дієслова – Reading, Finding the Verbs | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Reading the texts and finding the verbs. |
14. | Утворення запитань — Questions | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Making questions. |
15. | Пропущені форми Present Simple – допиши речення – Writing missing sentences | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Write the missing form of Present Simple - affirmative, negative or question. |
16. | Правильні й неправильні речення, прислівники частоти – True or False sentences | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Tick if the sentence is correct or incorrect. |
17. | Утворення стверджувальних речень – Affirmative Sentences | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Write the verb in correct form. |
18. | Прислівники частоти в реченні – Adverbs of Frequency | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Put the adverb in correct place. |
19. | Заперечні речення – Negative sentences | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Read the affirmative sentence and write the negative sentence. |
20. | Частини доби та щоденна рутина – Daily Routine and the Parts of the Day | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Write in the verb in singular and match with time or with the part of the day. |
21. | Порядок слів (дієслів) у реченні – The Order of Verbs | 2 вид - інтерпретація | середнє | 8Б. | Reading the text and putting the verbs in correct order. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Аудіювання – Відпочинок / Канікули – Listening, Holidays | Інший | важке | 5Б. | Listening the text and answering the questions. |
2. | Читання і письмо – Мій звичний день – Reading, Writing, My Day | Інший | важке | 2,5Б. | Reading the text, answering the questions and rewriting the sentences. |
3. | Складання речень – Writing sentences | Інший | важке | 3Б. | Write the verbs from brackets in correct form. |
4. | Розпорядок дня – The Daily Routine | Інший | важке | 4,5Б. | Study the table and then complete the questions and write the answers. |
5. | Стверджувальні речення з прислівниками частоти I - Affirmative sentences, Adverbs of Frequency I | Інший | важке | 4,5Б. | Study the table. Then write sentences about it. |
6. | Present Simple у тексті – Simple Present in the Text | Інший | важке | 6Б. | Writing the verb from brackets in correct form. |
7. | Стверджувальні речення з прислівниками частоти IІ – Affirmative sentences, Adverbs of Frequency II | Інший | важке | 4,5Б. | Study the table. Then write sentences about it. |
8. | Утворення речень II – Sentences II | Інший | середнє | 6Б. | Putting the words into cerrect order to make the sentences in the Present Simple. |
9. | Утворення речень III – Sentences III | Інший | важке | 3Б. | Putting the words into cerrect order to make the sentences in the Present Simple. |
10. | Вимова закінчень "-s / -es", тест на вибір правильної форми – Pronunciation of "-s / -es" | Інший | середнє | 2Б. | Choosing correct pronunciation for endings "-s/-es". |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Усне мовлення – Мій день – Speaking, My Day | Інший | середнє | 0Б. | Asking about partner's daily routine and giving information about own daily routine. |
2. | Письмо – Мій день – Writing, My Day | Інший | важке | 0Б. | Reading the short text about daily routines and writing about ourselves. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Present Simple – речення в однині та множині – Present Simple, Singular and Plural | 00:20:00 | легке | 10,5Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, вимова закінчень "-s", "-es", завдання на вибір і заповнення, навички читання й письма. |
2. | Теперішній простий час – Simple Present I | 00:15:00 | легке | 11Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, завдання на вибір і заповнення, навички читання й письма. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Теперішній простий час – Simple Present II | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, вимова закінчень "-s", "-es", завдання на вибір і заповнення, навички читання й письма. |
2. | Теперішній простий час – Simple Present III | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, завдання на вибір і заповнення, навички читання й письма. |
3. | Теперішній простий час – Simple Present IV | 00:20:00 | середнє | 27Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, завдання на вибір і заповнення, навички читання, аудіювання й письма. |
4. | Теперішній простий час – Simple Present V | 00:30:00 | важке | 21Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, завдання на вибір і заповнення, навички читання й письма. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вживання Present Simple в різних типах речень – Present Simple | 00:20:00 | важке | 20,5Б. | Утворення й вживання теперішнього простого часу в різних типах речень, завдання на вибір і заповнення, навички читання, аудіювання й письма. |
2. | Діагностична робота з теми Present Simple – Test Simple Present | 00:40:00 | важке | 33Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, вимова закінчень "-s", "-es", завдання на вибір і заповнення, аудіювання, читання й письмо. |
3. | Теперішній простий час – Simple Present | 00:30:00 | важке | 17Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, завдання на вибір і заповнення, навички читання й письма. |
4. | Present Simple, прислівники частоти й часу – Present Simple, Adverbs of Frequence and Time | 00:20:00 | середнє | 16,5Б. | Утворення теперішнього простого часу, відмінювання, місце прислівників частоти й часу в реченні, завдання на вибір і заповнення, навички читання й письма. |