Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Активності у вільний час | Вміє називати та описувати активності у вільний час. |
2. | Спортивні активності. Інструменти | Вміє називати та знати фрази зі спортивними активностями та музичними інструментами. |
3. | Створення запитань. Активності у вільний час | Вміє створювати запитання як з питанням, так і без нього. |
4. | Прислівники часу | Вміє складати речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Аудіювання. Активності у вільний час | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Відрізняє фрази про вільний час, розпізнає їх написання. |
2. | Активності у вільний час. Зображення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Розпізнає написання активностей у вільний час за зображенням. |
3. | Аудіювання. Спортивні активності. Музика | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Відрізняє фрази про спортивні активності та музичні інструменти, розпізнає їх написання. |
4. | Аудіювання. Зображення про спорт і музику | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вміє розпізнати спортивні та музичні активності і співвіднести їх з зображеннями. |
5. | Аудіювання. Запитання | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Відрізняє запитання про вільний час, розпізнає їх написання. |
6. | Переклад. Прислівники | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вміє перекладати речення з використанням слів частоти. |
7. | Переклад. Активності у вільний час | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вміє перекладати слова про активності у вільний час. |
8. | Аудіювання. Переклад. Спорт і музика | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вміє розпізнати та перекласти слова про спортивні активності та музичні інструменти. |
9. | Пошук і виправлення помилок. Вільний час, спорт, музика | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Вміє знаходити помилки у словосполученнях та виправляти їх. |
10. | Написання. Зображення. Спорт і музика | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | За зображенням вміє написати про спортивні активності та музичні інструменти. |
11. | Диктант. Написання слів. Дозвілля | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Вміє розпізнати і написати слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Переклад. Запитання про вільний час | Інший | середнє | 2Б. | Вміє перекладати запитання про вільний час. |
2. | Аудіювання і написання. Запитання | Інший | середнє | 2Б. | Вміє розпізнати і написати відсутнє слово в запитанні про активності у вільний час. |
3. | Створення речень | Інший | середнє | 4Б. | Вміє створювати запитальні та розповідні речення. |
4. | Запитання і відповіді. Співвіднесення | Інший | середнє | 3Б. | Вміє знайти правильну відповідь на запитання про вільний час. |
5. | Пошук і виправлення помилок. Запитання і відповіді | Інший | важке | 6Б. | Вміє знаходити помилки у реченнях і виправляти їх. |
6. | Диктант. Написання речень. Прислівники | Інший | важке | 4Б. | Вміє розпізнати і написати речення з використанням слів частоти. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Читання та групування. Вільний час | Інший | середнє | 3Б. | Розуміє короткі речення про проведення вільного часу, знаходить відповідне зображення. |
2. | Розділові знаки. Запитання. Відповіді | Інший | середнє | 2Б. | Пише речення і використовує необхідні розділові знаки. |
3. | Переклад та написання. Прислівники | Інший | середнє | 2Б. | Вміє перекладати і написати відсутнє слово у реченні з використанням слів частоти. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Активності у вільний час і спорт, музика | 00:20:00 | середнє | 19Б. | Вміє розпізнати та написати різні активності у вільний час та спорт, вміє створювати фрази з музичними інструментами. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запитальні речення. Прислівники | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Вміє створювати запитання як з питанням, так і без нього. Створює відповіді, використовуючи слова частоти. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вільний час. Запитання. Прислівники | 00:40:00 | середнє | 30Б. | Знає різні активності у вільний час. Вміє створювати запитання та відповіді на їх основі. Розуміє короткі діалоги. |