Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Активності у вільний час Вміє називати та описувати активності у вільний час.
2. Спортивні активності. Інструменти Вміє називати та знати фрази зі спортивними активностями та музичними інструментами.
3. Створення запитань. Активності у вільний час Вміє створювати запитання як з питанням, так і без нього.
4. Прислівники часу Вміє складати речення.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Аудіювання. Активності у вільний час 1 вид - рецептивний легке 3Б. Відрізняє фрази про вільний час, розпізнає їх написання.
2. Активності у вільний час. Зображення 1 вид - рецептивний легке 2Б. Розпізнає написання активностей у вільний час за зображенням.
3. Аудіювання. Спортивні активності. Музика 1 вид - рецептивний легке 3Б. Відрізняє фрази про спортивні активності та музичні інструменти, розпізнає їх написання.
4. Аудіювання. Зображення про спорт і музику 1 вид - рецептивний легке 2Б. Вміє розпізнати спортивні та музичні активності і співвіднести їх з зображеннями.
5. Аудіювання. Запитання 1 вид - рецептивний легке 2Б. Відрізняє запитання про вільний час, розпізнає їх написання.
6. Переклад. Прислівники 1 вид - рецептивний легке 2Б. Вміє перекладати речення з використанням слів частоти.
7. Переклад. Активності у вільний час 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вміє перекладати слова про активності у вільний час.
8. Аудіювання. Переклад. Спорт і музика 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вміє розпізнати та перекласти слова про спортивні активності та музичні інструменти.
9. Пошук і виправлення помилок. Вільний час, спорт, музика 3 вид - аналіз важке 6Б. Вміє знаходити помилки у словосполученнях та виправляти їх.
10. Написання. Зображення. Спорт і музика 3 вид - аналіз важке 4Б. За зображенням вміє написати про спортивні активності та музичні інструменти.
11. Диктант. Написання слів. Дозвілля 3 вид - аналіз важке 4Б. Вміє розпізнати і написати слова.
12. Переклад. Запитання про вільний час 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вміє перекладати запитання про вільний час.
13. Аудіювання і написання. Запитання 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вміє розпізнати і написати відсутнє слово в запитанні про активності у вільний час.
14. Створення речень 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Вміє створювати запитальні та розповідні речення.
15. Запитання і відповіді. Співвіднесення 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вміє знайти правильну відповідь на запитання про вільний час.
16. Пошук і виправлення помилок. Запитання і відповіді 3 вид - аналіз важке 6Б. Вміє знаходити помилки у реченнях і виправляти їх.
17. Диктант. Написання речень. Прислівники 3 вид - аналіз важке 4Б. Вміє розпізнати і написати речення з використанням слів частоти.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Читання та групування. Вільний час Інший середнє 3Б. Розуміє короткі речення про проведення вільного часу, знаходить відповідне зображення.
2. Розділові знаки. Запитання. Відповіді Інший середнє 2Б. Пише речення і використовує необхідні розділові знаки.
3. Переклад та написання. Прислівники Інший середнє 2Б. Вміє перекладати і написати відсутнє слово у реченні з використанням слів частоти.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Активності у вільний час і спорт, музика 00:20:00 середнє 19Б. Вміє розпізнати та написати різні активності у вільний час та спорт, вміє створювати фрази з музичними інструментами.
2. Запитальні речення. Прислівники 00:20:00 середнє 12Б. Вміє створювати запитання як з питанням, так і без нього. Створює відповіді, використовуючи слова частоти.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Вільний час. Запитання. Прислівники 00:40:00 середнє 30Б. Знає різні активності у вільний час. Вміє створювати запитання та відповіді на їх основі. Розуміє короткі діалоги.