Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Charaktereigenschaften des Menschen – Риси характеру людини Розпізнає слова на тему «риси характеру».
2. Adjektive mit der Endung -lich, -ig – Прикметники із закінченнями -lich, -ig Знає принципи творення прикметників, що описують риси характеру.
3. Steigerungsstufen der Adjektive – Ступені порівняння прикметників Порівнює предмети, використовуючи прикметники в основному або вищому ступені.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Hören. Charaktereigenschaften – Аудіювання. Риси характеру 1 вид - рецептивний легке 3Б. На слух визначає риси характеру.
2. Adjektivendungen – Відмінювання прикметників 1 вид - рецептивний легке 2Б. Добирає правильне закінчення для прикметника.
3. Steigerungsstufen der Adjektive – Ступені порівняння прикметників 1 вид - рецептивний легке 2Б. Izvēlas teikumā īpašības vārdu atbilstošajā pakāpē.
4. Gemischte Buchstaben. Charaktereigenschaften – Перемішані літери. Риси характеру 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Із поданих літер утворює прикметники, що описують риси характеру.
5. Gemischte Buchstaben. Ajektivendungen – Перемішані літери. Відмінювання прикметників 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із поданих літер утворює прикметники з суфіксами -ig, -ich.
6. Hören. Adjektive – Аудіювання. Прикметники 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. На слух добирає відповідне прикметникове слово.
7. Leseverstehen – Розуміння прочитаного 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Читаючи текст, визначає, чи є речення граматично правильним.
8. Schreiben. Adjektivendungen – Письмо. Відмінювання прикметників 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із ряду букв віднаходить 3 слова та записує їх.
9. Bindewörter – Сполучники 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. У реченнях добирає відповідні сполучники.
10. Diktat. Charaktereigenschaften – Диктант. Риси характеру 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Диктант. Риси характеру

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Hören. Characktereigenschafte – Аудіювання. Риси характеру Інший середнє 2Б. На слух чує німецьке слово, добирає відповідний переклад.
2. Wortordnung im Satz – Порядок слів у реченні Інший середнє 4Б. Впорядковує речення, розставляючи слова в правильній послідовності.
3. Übersetzen. Charaktereigenschaften – Переклад. Риси характеру Інший важке 4Б. Перекладає риси характеру з латиської на німецьку мову.
4. Sätze. Steigerungstufe – Речення. Ступені порівняння Інший середнє 2Б. Читає речення, визначає, чи використано в ньому правильний ступінь прикметника.
5. Hören. Übersetzung ins Deutsche – Аудіювання. Переклад німецькою Інший важке 4Б. Читає речення українською та на слух добирає відповідне слово німецькою.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Adjektive - Прикметники 00:20:00 середнє 19Б. Тренує словниковий запас на тему рис характеру. Слухає, пише прикметники. Порівнює предмети, використовуючи прикметники в основному і вищому ступені.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Andere Leute und ich - Інші люди і я 00:40:00 середнє 28Б. Тренує словниковий запас на тему рис характеру. Слухає, пише прикметники. Порівнює предмети, використовуючи прикметники в основному і вищому ступені.