Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Charaktereigenschaften des Menschen – Риси характеру людини | Розпізнає слова на тему «риси характеру». |
2. | Adjektive mit der Endung -lich, -ig – Прикметники із закінченнями -lich, -ig | Знає принципи творення прикметників, що описують риси характеру. |
3. | Steigerungsstufen der Adjektive – Ступені порівняння прикметників | Порівнює предмети, використовуючи прикметники в основному або вищому ступені. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Hören. Charaktereigenschaften – Аудіювання. Риси характеру | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | На слух визначає риси характеру. |
2. | Adjektivendungen – Відмінювання прикметників | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Добирає правильне закінчення для прикметника. |
3. | Steigerungsstufen der Adjektive – Ступені порівняння прикметників | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Izvēlas teikumā īpašības vārdu atbilstošajā pakāpē. |
4. | Gemischte Buchstaben. Charaktereigenschaften – Перемішані літери. Риси характеру | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Із поданих літер утворює прикметники, що описують риси характеру. |
5. | Gemischte Buchstaben. Ajektivendungen – Перемішані літери. Відмінювання прикметників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із поданих літер утворює прикметники з суфіксами -ig, -ich. |
6. | Hören. Adjektive – Аудіювання. Прикметники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | На слух добирає відповідне прикметникове слово. |
7. | Leseverstehen – Розуміння прочитаного | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Читаючи текст, визначає, чи є речення граматично правильним. |
8. | Schreiben. Adjektivendungen – Письмо. Відмінювання прикметників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із ряду букв віднаходить 3 слова та записує їх. |
9. | Bindewörter – Сполучники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | У реченнях добирає відповідні сполучники. |
10. | Diktat. Charaktereigenschaften – Диктант. Риси характеру | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Диктант. Риси характеру |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Hören. Characktereigenschafte – Аудіювання. Риси характеру | Інший | середнє | 2Б. | На слух чує німецьке слово, добирає відповідний переклад. |
2. | Wortordnung im Satz – Порядок слів у реченні | Інший | середнє | 4Б. | Впорядковує речення, розставляючи слова в правильній послідовності. |
3. | Übersetzen. Charaktereigenschaften – Переклад. Риси характеру | Інший | важке | 4Б. | Перекладає риси характеру з латиської на німецьку мову. |
4. | Sätze. Steigerungstufe – Речення. Ступені порівняння | Інший | середнє | 2Б. | Читає речення, визначає, чи використано в ньому правильний ступінь прикметника. |
5. | Hören. Übersetzung ins Deutsche – Аудіювання. Переклад німецькою | Інший | важке | 4Б. | Читає речення українською та на слух добирає відповідне слово німецькою. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Adjektive - Прикметники | 00:20:00 | середнє | 19Б. | Тренує словниковий запас на тему рис характеру. Слухає, пише прикметники. Порівнює предмети, використовуючи прикметники в основному і вищому ступені. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Andere Leute und ich - Інші люди і я | 00:40:00 | середнє | 28Б. | Тренує словниковий запас на тему рис характеру. Слухає, пише прикметники. Порівнює предмети, використовуючи прикметники в основному і вищому ступені. |