Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Навчальні предмети Вимова, письмо, переклад навчальних предметів.
2. Список занять. Речення з haben Може складати речення про список уроків.
3. Висловлення власної думки Вміння висловлювати власну думку про щось.
4. Діяльність під час уроків, на перервах Знання слів, які вони вивчають на різних уроках, складати речення.
5. Чергування голосних у сильних дієсловах Вміє змінювати дієслова та складати речення.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Аудіювання та вивчення предметів 1 вид - рецептивний легке 3Б. Слухає предмети, розпізнає їхнє письмо.
2. Зображення. Предмети 1 вид - рецептивний легке 3Б. Розпізнає предмети за картинкою.
3. Аудіювання, дієвідмінювання 1 вид - рецептивний легке 2Б. Слухає правильні словосполучення з дієсловами.
4. Читання. Картинки 1 вид - рецептивний легке 3Б. Може перекладати речення та поєднувати їх із малюнками.
5. Аудіювання. Навчальна діяльність 1 вид - рецептивний легке 3Б. Чує слово, знає різні дії та їхній правопис.
6. Діяльність на уроці. Картинки 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Прочитайте слова та з’єднайте малюнок.
7. Аудіювання. Речення про уроки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Слухає речення.
8. Змішані літери. Навчальні предмети 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Відпрацювання навичок написання назв навчальних предметів.
9. Відмінювання haben, finden 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Може відмінювати дієслова - haben і finden у різних особах.
10. Аудіювання. Висловлення власної думки 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Сприймає на слух слова та речення, які виражають думку про уроки.
11. Змішані літери. Висловлення думки 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Може написати слова, необхідні для висловлення думки.
12. Відмінювання сильних дієслів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Може відмінювати сильні дієслова з чергуванням голосних.
13. Аудіювання. Переклад речень 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Може почути речення та інтерпретувати його.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Читання, відповідність Інший середнє 4Б. Установіть відповідність між словом і його перекладом.
2. Диктант. Діяльність і думка Інший важке 6Б. Може чути і писати слова.
3. Диктант. Навчальні редмети Інший важке 6Б. Може чути і писати слова.
4. Пошук і виправлення помилок Інший важке 6Б. Може знайти помилку в слові чи реченні та виправити її.
5. Питальні слова. Короткі відповіді Інший середнє 3Б. Може зіставити запитання з відповідями.
6. Переклад. Розклад Інший середнє 3Б. Може перекладати слова та речення щодо списку уроків.
7. Складання речень. Що можна робити на уроці? Інший важке 4Б. За картинкою можна вставити слово і скласти речення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Навчальні предмети, список уроків 00:25:00 середнє 23Б. Знає предмети, вміє їх писати про перелік уроків.

Тести (Мій+)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Висловлення думки. Діяльність у школі та за її межами 00:25:00 середнє 23Б. Може висловлювати свою думку про уроки та діяльність під час і після уроків.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Предмети. Висловлення думки. Речення з сильними дієсловами з чергуванням голосних 00:40:00 середнє 24Б. Знає предмети. Може висловити думку про уроки. Складіть речення з дієсловами сильної дії з чергуванням голосних.