Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Навчальні предмети | Вимова, письмо, переклад навчальних предметів. |
2. | Список занять. Речення з haben | Може складати речення про список уроків. |
3. | Висловлення власної думки | Вміння висловлювати власну думку про щось. |
4. | Діяльність під час уроків, на перервах | Знання слів, які вони вивчають на різних уроках, складати речення. |
5. | Чергування голосних у сильних дієсловах | Вміє змінювати дієслова та складати речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Аудіювання та вивчення предметів | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Слухає предмети, розпізнає їхнє письмо. |
2. | Зображення. Предмети | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнає предмети за картинкою. |
3. | Аудіювання, дієвідмінювання | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Слухає правильні словосполучення з дієсловами. |
4. | Читання. Картинки | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Може перекладати речення та поєднувати їх із малюнками. |
5. | Аудіювання. Навчальна діяльність | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Чує слово, знає різні дії та їхній правопис. |
6. | Діяльність на уроці. Картинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Прочитайте слова та з’єднайте малюнок. |
7. | Аудіювання. Речення про уроки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Слухає речення. |
8. | Змішані літери. Навчальні предмети | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Відпрацювання навичок написання назв навчальних предметів. |
9. | Відмінювання haben, finden | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Може відмінювати дієслова - haben і finden у різних особах. |
10. | Аудіювання. Висловлення власної думки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Сприймає на слух слова та речення, які виражають думку про уроки. |
11. | Змішані літери. Висловлення думки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Може написати слова, необхідні для висловлення думки. |
12. | Відмінювання сильних дієслів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Може відмінювати сильні дієслова з чергуванням голосних. |
13. | Аудіювання. Переклад речень | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Може почути речення та інтерпретувати його. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Читання, відповідність | Інший | середнє | 4Б. | Установіть відповідність між словом і його перекладом. |
2. | Диктант. Діяльність і думка | Інший | важке | 6Б. | Може чути і писати слова. |
3. | Диктант. Навчальні редмети | Інший | важке | 6Б. | Може чути і писати слова. |
4. | Пошук і виправлення помилок | Інший | важке | 6Б. | Може знайти помилку в слові чи реченні та виправити її. |
5. | Питальні слова. Короткі відповіді | Інший | середнє | 3Б. | Може зіставити запитання з відповідями. |
6. | Переклад. Розклад | Інший | середнє | 3Б. | Може перекладати слова та речення щодо списку уроків. |
7. | Складання речень. Що можна робити на уроці? | Інший | важке | 4Б. | За картинкою можна вставити слово і скласти речення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Навчальні предмети, список уроків | 00:25:00 | середнє | 23Б. | Знає предмети, вміє їх писати про перелік уроків. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Висловлення думки. Діяльність у школі та за її межами | 00:25:00 | середнє | 23Б. | Може висловлювати свою думку про уроки та діяльність під час і після уроків. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Предмети. Висловлення думки. Речення з сильними дієсловами з чергуванням голосних | 00:40:00 | середнє | 24Б. | Знає предмети. Може висловити думку про уроки. Складіть речення з дієсловами сильної дії з чергуванням голосних. |