Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Різдво Учні вивчають лексику про Різдво.
2. Великдень Учні вивчають лексику про Великдень.
3. Числа 21-100 Учні вивчають принципи побудови чисел від 21 до 100.
4. Складні слова Учні вчаться складати складені слова з двох іменників.
5. Порядкові числівники Учні вчаться утворювати порядкові числівники.
6. Прийменники для зазначення часу Учні вивчають прийменники часу an, zu, in.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Виберіть слово під зображенням. Різдво 1 вид - рецептивний легке 2Б. Під малюнком виберіть із поданих слів відповідне слово про Різдво.
2. Вибір зображення під назвою. Великдень 1 вид - рецептивний легке 2Б. До назви підберіть відповідне зображення на пасхальну тематику.
3. Складні іменники 1 вид - рецептивний легке 2Б. Визначає рід сполуки, утвореної з двох іменників.
4. Прийменники для зазначення часу 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибирає правильний прийменник часу з поданих.
5. Вибір правильного числа 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. До числа, записаного цифрами, доберіть відповідне число, написане словами.
6. Написання слова під малюнком. Різдво 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Знає лексику про Різдво. Під малюнком запишіть відповідне німецьке слово з поданих.
7. Змійка слів. Великдень 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Вміє розпізнавати та писати слова про Великдень.
8. Пропущена буква. Різдво 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Може написати слова про Різдво.
9. Порядкові числівники в датах 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Добирає правильне закінчення до порядкового слова.
10. Аудіювання. Вибір слова. Різдво 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Слухаючи, виберіть відповідне слово з поданих на тему Різдва.
11. Аудіювання та письмо. Різдво 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Слухає слово і записує його, вибираючи з поданих. Різдво.
12. Аудіювання. Вибір картинки. Великдень 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Слухає слово і вибирає відповідний малюнок. Великдень
13. Аудіювання. Числа 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Слухає число, вибирає відповідне число, записане цифрами.
14. Вибір числа 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. До числа, записаного цифрами, доберіть відповідне число, написане словами.
15. Відсутнє число 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Серед поданих чисел, записаних словами, виберіть у числовому рядку пропущене число.
16. Вибір слова за прийменником 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Доберіть до іменника відповідний прийменник часу.
17. Вибір дати 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Число і місяць, написані словами, відповідають відповідним числам і місяцю, написаним цифрами.
18. Правопис слова порядкового числівника 3 вид - аналіз важке 6Б. Слово порядкового числівника, написане цифрами, пишеться словами.
19. Аудіювання. Числа від 21-100 3 вид - аналіз важке 4Б. Слухає число і записує його цифрами.
20. Аудіювання. Правопис числа 3 вид - аналіз важке 6Б. Слухає число і записує почуте словами.
21. Утворення слів 3 вид - аналіз важке 4Б. Від поданих іменників утворіть складене слово і запишіть його.
22. Переклад. Різдво 3 вид - аналіз важке 6Б. Напишіть німецький переклад поданого українського слова. Різдво.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Різдво 00:20:00 середнє 14Б. Відпрацьовується лексика про Різдво, числа від 21-100. Практикуйте навички аудіювання, читання та письма.

Тести (Мій+)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Великдень. Порядкові числівники, складні іменники, прийменники часу 00:20:00 середнє 14Б. Вивчити лексику до Великодня, порядкові слова, складні, прийменники часу. Відпрацьовуються навички аудіювання, читання, письма.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Я і свято. Великдень. Порядкові числівники. Прийменники часу 00:40:00 середнє 28Б. Вивчити лексику до Великодня, порядкові слова, складні, прийменники часу. Відпрацьовуються навички аудіювання, читання, письма.
2. Я і свято. Різдво. Числа 21-100 00:40:00 середнє 32Б. Відпрацьовується лексика про Різдво, числа від 21-100. Практикуйте навички аудіювання, читання та письма.