Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Фрукти та овочі | Вміє називати та писати різні фрукти та овочі. |
2. | Їжа та напої | Знає назви та правопис страв та напоїв. Вміє складати речення. |
3. | Харчування. Складання речень | Може складати речення про їжу та здорове харчування. |
4. | Спеції. Чаї | Може складати речення про їжу та здорове харчування. |
5. | Частини тіла | Вміє називати та писати частини тіла. |
6. | Модальні дієслова | Може відмінювати модальні дієслова. Вміє складати речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Аудіювання. Фрукти та овочі | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Слухає фрукти та овочі, розпізнає їхнє написання. |
2. | Зіставлення слова та малюнка | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Знає фрукти та овочі, вміє їх писати. |
3. | Аудіювання. Їжа та напої | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Прослуховує їжу та напої, розпізнає їхнє написання. |
4. | Аудіювання. Частини тіла | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Прослуховує назви частин тіла, знати їхній правопис. |
5. | Читання. Картинки | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Може перекладати слова та зіставляти із зображенням. |
6. | Зображення. Частини тіла | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає частини тіла за малюнком. |
7. | Аудіювання. Переклад частин тіла | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Прослуховування слова та переклад. |
8. | Визначення роду іменників частин тіла | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Визначення роду іменників частин тіла. |
9. | Аудіювання та встановлення відповідності між малюнками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Слухає слово, з’єднує його з правильним малюнком. |
10. | Змішані букви. Їжа та напої | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Може вимовляти назви їжі та напої. |
11. | Аудіювання. Переклад. Їжа та напої | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прослуховує назви їжі та напоїв, знає переклад. |
12. | Змішані букви. Фрукти та овочі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Вміє писати фрукти та овочі. |
13. | Рід іменника назви продуктів харчування та напоїв | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знає правильний рід (артикль) для продуктів, напоїв і страв. |
14. | Змішані букви. Соки, чаї, спеції | 1 вид - рецептивний | середнє | 6Б. | Може писати слова про соки, чаї та спеції. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Аудіювання. Переклад речень | Інший | середнє | 2Б. | Слухає речення і вміє його перекласти. |
2. | Складання речень. Харчування | Інший | середнє | 4Б. | За малюнком можна вставляти слова і складати речення. |
3. | Відмінювання модальних дієслів | Інший | важке | 3Б. | Може відмінювати модальні дієслова в різних особах. |
4. | Читання, переклад | Інший | важке | 4Б. | Установіть відповідність між словом і його перекладом. |
5. | Диктант. Їжа, напої, фрукти та овочі | Інший | важке | 6Б. | Може чути і писати слова. |
6. | Диктант. Речення з модальними дієсловами | Інший | важке | 4Б. | Може слухати та писати речення, запитання та поради з модальними дієсловами. |
7. | Пошук і виправлення помилок | Інший | важке | 6Б. | Може знайти помилку в слові чи реченні та виправити її. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини тіла. Модальні дієслова | 00:30:00 | середнє | 21Б. | Знає і вміє писати частини тіла. Знає модальні дієслова, вміє складати речення. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Їжа, напої, фрукти та овочі | 00:30:00 | середнє | 24Б. | Слухає, знає, вміє писати продукти, напої, фрукти та овочі. Вміє складати речення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Їжа, напої, частини тіла | 00:40:00 | середнє | 30Б. | Слухає, знає, вміє писати їжу, напої та частини тіла. Вміє перекладати та складати речення. |