Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Числа 1-10 | Розпізнає і називає числа від 1-10. |
2. | Числа 11-20 | Розпізнає і називає числа від 11-20. |
3. | Пісня про числа | Слухає і розучує пісеньку про числа. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зіставлення малюнка та числа (1-10) | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнає написання чисел 1-10. |
2. | Переписування (1-10) | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вміє переписувати назви чисел. |
3. | Розпізнавання чисел на слух (1-10) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розпізнавання чисел на слух. |
4. | Змішані літери (1-10) | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Може розташувати літери в правильному порядку, щоб утворити слово-назву числа. |
5. | Змійка слів (1-10) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вміє знаходити і записувати слова-назви чисел. |
6. | Пропущені букви (1-10) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Правопис числівників. |
7. | Відсутнє число (1-10) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Числа по порядку. |
8. | Диктант (1-10) | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Слухає і записує числа. |
9. | Розпізнавання номера телефону, запис (1-10) | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Слухає та записує правильно написати номер телефону. |
10. | Зіставлення малюнка та слова (11-20) | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнає написання чисел 11-20. |
11. | Переписування (11-20) | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Переписування чисел. |
12. | Розпізнавання чисел на слух (11-20) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Може почути правильні числа, 11-20. |
13. | Змішані літери (11-20) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Може розташувати літери в правильному порядку, щоб утворити назву числа. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пропущені букви (11-20) | Інший | середнє | 4Б. | Знає правопис числівників. |
2. | Змійка літер (11-20) | Інший | середнє | 4Б. | Розпізнає числа, вміє їх писати. |
3. | Відсутнє число (11-20) | Інший | середнє | 4Б. | Відновлює послідовність чисел 11-20. |
4. | Слово під малюнком (1-20) | Інший | середнє | 3Б. | Розпізнає написання чисел. |
5. | Розпізнавання чисел, письмо (1-20) | Інший | середнє | 3Б. | Слухає і вміє писати правильне число. |
6. | Порядок зростання (1-20) | Інший | важке | 5Б. | Розпізнає написання чисел, знає їх порядок. |
7. | Диктант (1-20) | Інший | важке | 6Б. | Слухає і вміє писати правильну цифру. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числа 1-10 | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Тренувальні прави на засвоєння знань про числівники 1-10. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числа 11-20 | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Тренувальні прави на засвоєння знань про числівники 11-20. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числа 1-20 | 00:40:00 | середнє | 38Б. | Діагностичні вправи на перевірку знань про числівники 1-20. |