Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Меблі в класі | Учні вивчають лексику з теми «Меблі та предмети в класі». |
2. | Неозначений артикль: ein/eine | Учні вивчають умови вживання неозначеного артикля. Може утворювати неозначений артикль для іменників однини. |
3. | Особові займенники | Учні знають особові займенники 3-ї особи однини. Вчаться замінювати іменники особистими займенниками. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поєднання малюнка зі словом | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Розпізнає слова за темою. |
2. | Аудіювання та переклад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Слухає слова німецькою мовою та вибирає правильний переклад слів. |
3. | Поєднання слова і перекладу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знає переклад слів. З кількох слів німецькою мовою виберіть правильний переклад українською мовою. |
4. | Пропущена літера | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знає, як пишуться слова. Виписує пропущені букви в словах. |
5. | Завершення слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знає правопис слів. Виберіть правильне закінчення слова на початку слова. |
6. | Утворення слів зі складів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Уміє складати слова німецькою мовою з частин слів. Знає, як пишуться слова. |
7. | Заміна іменників займенниками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Уміє замінювати іменники займенниками. |
8. | Неозначений артикль | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Може вибрати правильний неозначений артикль до іменника. |
9. | Особові займенники, групування іменників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Групування іменників за займенниками, якими їх можна замінити. |
10. | Означення займенників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Може замінювати іменники, подані займенниками неозначеним артиклем. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Неозначений артикль, групування | Інший | середнє | 6Б. | Може групувати іменники за неозначеним артиклем (ein/ eine). |
2. | Написання слова під малюнком | Інший | важке | 6Б. | Розпізнає предмети, зображені на картинці, і вміє правильно писати слова німецькою мовою. |
3. | Аудіювання та запис слів | Інший | важке | 6Б. | Може правильно писати слова на тему німецькою мовою. Слухає і правильно записує почуті слова. |
4. | Підбір займенників | Інший | важке | 4Б. | Прочитайте речення і доповніть речення займенниками. |
5. | Написання слів | Інший | важке | 6Б. | Уміє складати слова з поданих букв і правильно їх писати. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Я і школа I | 00:20:00 | середнє | 21Б. | Словниковий тест з теми (знає переклад слів, слухає та вміє правильно писати слова). Знає умови вживання неозначеного артикля та вживає неозначений артикль до іменників однини в називному відмінку. Знає особові займенники 3-ї особи однини та вміє замінювати іменники особовими займенниками. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Я і школа II | 00:50:00 | важке | 39Б. | Словниковий тест з теми (знає переклад слів, слухає та вміє правильно писати слова). Знає умови вживання неозначеного артикля та вживає неозначений артикль до іменників однини в називному відмінку. Знає особові займенники 3-ї особи однини та вміє замінювати іменники особовими займенниками. |