Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Меблі в класі Учні вивчають лексику з теми «Меблі та предмети в класі».
2. Неозначений артикль: ein/eine Учні вивчають умови вживання неозначеного артикля. Може утворювати неозначений артикль для іменників однини.
3. Особові займенники Учні знають особові займенники 3-ї особи однини. Вчаться замінювати іменники особистими займенниками.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поєднання малюнка зі словом 1 вид - рецептивний легке 2Б. Розпізнає слова за темою.
2. Аудіювання та переклад 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Слухає слова німецькою мовою та вибирає правильний переклад слів.
3. Поєднання слова і перекладу 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Знає переклад слів. З кількох слів німецькою мовою виберіть правильний переклад українською мовою.
4. Пропущена літера 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Знає, як пишуться слова. Виписує пропущені букви в словах.
5. Завершення слів 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Знає правопис слів. Виберіть правильне закінчення слова на початку слова.
6. Утворення слів зі складів 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Уміє складати слова німецькою мовою з частин слів. Знає, як пишуться слова.
7. Заміна іменників займенниками 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Уміє замінювати іменники займенниками.
8. Неозначений артикль 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Може вибрати правильний неозначений артикль до іменника.
9. Особові займенники, групування іменників 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Групування іменників за займенниками, якими їх можна замінити.
10. Означення займенників 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Може замінювати іменники, подані займенниками неозначеним артиклем.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Неозначений артикль, групування Інший середнє 6Б. Може групувати іменники за неозначеним артиклем (ein/ eine).
2. Написання слова під малюнком Інший важке 6Б. Розпізнає предмети, зображені на картинці, і вміє правильно писати слова німецькою мовою.
3. Аудіювання та запис слів Інший важке 6Б. Може правильно писати слова на тему німецькою мовою. Слухає і правильно записує почуті слова.
4. Підбір займенників Інший важке 4Б. Прочитайте речення і доповніть речення займенниками.
5. Написання слів Інший важке 6Б. Уміє складати слова з поданих букв і правильно їх писати.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Я і школа I 00:20:00 середнє 21Б. Словниковий тест з теми (знає переклад слів, слухає та вміє правильно писати слова). Знає умови вживання неозначеного артикля та вживає неозначений артикль до іменників однини в називному відмінку. Знає особові займенники 3-ї особи однини та вміє замінювати іменники особовими займенниками.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Я і школа II 00:50:00 важке 39Б. Словниковий тест з теми (знає переклад слів, слухає та вміє правильно писати слова). Знає умови вживання неозначеного артикля та вживає неозначений артикль до іменників однини в називному відмінку. Знає особові займенники 3-ї особи однини та вміє замінювати іменники особовими займенниками.