Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Члени родини | Вивчіть і повторіть імена членів сім'ї: Vater, Mutter, Eltern, Bruder, Schwester, Geschwister, Großvater, Opa, Großmutter, Oma, Großeltern, Cousin, Cousine, Onkel, Tante, Kind, Kinder, Hund |
2. | Опис родини | Вивчити та повторити слова та фрази, необхідні для опису та розповіді про сім’ю та членів сім’ї: groß, klein, nicht so groß, nett, lieb, tierlieb, süß, berufstätig, eingebildet, gesund, munter, Streit; I gibt nie Streit; час; Sie haben immer Zeit. |
3. | Професії | Вивчає і повторює назви професій: Lehrer, Lehrerin ,Koch, Köchin, Hausmann, Hausfrau, Architekt, Architektin, Ingenieur, Ingenieurin, Arzt, Ärztin, Schauspieler, Schauspielerin, Sekretärin, Rentner, Rentnerin |
4. | Присвійні займенники | Вчити вживати присвійні займенники mein; meine і dein; deine. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Родина, встановлення відповідності | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учень розпізнає написання імен членів родини та зіставляє їхнім із перекладом. |
2. | Опис родини. Переклад слів і словосполучень | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Розуміє слова та фрази, необхідні для опису членів сім’ї та опису сім’ї, позначає правильний переклад. |
3. | Сім'я і професії. Аудіювання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Слухає інформацію про сім'ю та професії в сім'ї. |
4. | Професії. Малюнки | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Упізнай професію людини на малюнку. |
5. | Професії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знає назви професій. Для назви професії українською мовою знайти відповідну назву професії німецькою мовою. |
6. | Родинне дерево | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Знає імена членів сім'ї; розуміє прочитану інформацію про родину. |
7. | Члени родини. Пропущені букви | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Вміє писати назви членів родини. |
8. | Визначення віку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Слухає та розуміє інформацію про вік членів сім'ї. |
9. | Професії. Змішані букви | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Вміє писати назви професій. |
10. | Присвійні займенники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розуміє та вміє вживати присвійні займенники mein, meine та dein, deine. |
11. | Mein, meine | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розуміє та вміє вживати присвійні займенники mein, meine та dein, deine. |
12. | Опис родини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Слухає і розуміє інформацію, що міститься в реченнях про сім’ю. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Присвійні займенники в реченні | Інший | середнє | 2Б. | Знає присвійні займенники mein; dein і використовуйте їх із правильним закінченням. |
2. | Опис родини. Склад речення | Інший | середнє | 5Б. | Знає імена членів сім'ї та фрази, необхідні для опису сім'ї. Може складати прості речення. |
3. | Змійка слів. Опис родини | Інший | важке | 6Б. | Знає слова, необхідні для опису членів сім'ї та їх правопис. Може відокремлювати слова одне від одного в реченні. |
4. | Анкета, читання | Інший | важке | 3Б. | Може відповісти на запитання про те, що прочитав в анкеті. |
5. | Професії. Правопис | Інший | важке | 4Б. | Вміє писати назви професій людей, зображених на малюнку. |
6. | Опис родини. Речення | Інший | важке | 6Б. | Розуміє коротку характеристику сім'ї. Доповніть його, вставивши потрібні слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Члени сім'ї. Професії | 00:20:00 | середнє | 19Б. | Перевіряється знання учнями лексики, пов’язаної з назвами членів родини, описом родини, професіями. Перевіряє навички читання, аудіювання та письма. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Я та моє оточення | 00:40:00 | важке | 35Б. | Перевірка знань учнів з лексики, пов’язаної з назвами членів родини, описом родини, назвами професій Перевірка знань учнів про присвійні займенники Перевірка навичок читання, аудіювання та письма. |