Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Рік. Пісня про календар | Місяці. Вимова, правопис. |
2. | Рік. Місяці | Місяці. Вимова, правопис. |
3. | Рік. Дні тижня | Вміє вимовляти і писати дні тижня. |
4. | Пори року | Вивчати пори року. Вимова, письмо, аудіювання. |
5. | Кольори І | Колір вимови, написання, зображення. |
6. | Кольори ІІ | Вимова і правопис кольорів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Аудіювання, місяці та дні тижня | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Слухає місяці та дні тижня, розпізнає їхнє написання. |
2. | Слухання, пори року, кольори | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Почути пори року та кольори, розпізнати написання. |
3. | Написання місяців | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вчимося писати місяці. |
4. | Написання пір року, кольорів | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вчимося писати пори року та кольори. |
5. | Рід іменників | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнає рід іменника. |
6. | Порядок місяців і днів | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Знає правильний порядок місяців і днів. |
7. | Аудіювання, розпізнавання кольорів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Може почути правильне слово. |
8. | Розпізнавання кольорів за зображенням | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає кольорове письмо. |
9. | Кольори, зображення, слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає кольори, знає їх написання. |
10. | Пропущені букви, місяці, дні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вміє писати назви місяців і днів. |
11. | Пропущені букви, пори року, кольори | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Вміє писати пори року та кольори. |
12. | Змішані букви, місяці, дні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вміє писати назви місяців і днів. |
13. | Змішані літери, пори року, кольори | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вміє писати пори року та кольори. |
14. | Слово і переклад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Може перекладати слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Змійка слів. Місяці, дні | Інший | середнє | 4Б. | Може розпізнавати і писати слова протягом місяців і днів. |
2. | Змійка слів. Кольори, пори року, дні, місяці | Інший | середнє | 4Б. | Може розпізнавати та писати слова про кольори, пори року, дні та місяці. |
3. | Читання, переклад | Інший | важке | 3Б. | Може знайти правильний переклад. |
4. | Читання, підключення | Інший | важке | 4Б. | Установіть відповідність між словом і його перекладом. |
5. | Аудіювання, слово, письмо | Інший | важке | 3Б. | Чує правильні слова, вміє їх писати. |
6. | Диктант І. Правопис слів | Інший | важке | 6Б. | Прослуховування і написання слів. |
7. | Диктант II. Правопис слів | Інший | важке | 6Б. | Прослуховування і написання слів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рік I | 00:30:00 | середнє | 26Б. | Розпізнає, чує та пише дні тижня, місяці, пори року та кольори. Знає порядок місяців і днів. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рік II | 00:50:00 | середнє | 43Б. | Розпізнає, чує і може писати дні, місяці, пори року та кольори. |