Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хто? Що? | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Завдання для 1 класу до Дня української писемності та мови. |
2. | Вибери ознаку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають слова-ознаки до малюнка. |
3. | Цікаві слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні добирають слова до малюнка , використовуючи ознаку кожного слова. |
4. | Лото | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Учні вчаться розподіляти слова на групи за кількістю складів у слові. |
5. | Хто я? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розвивають уміння називати предмет за його ознаками. |
6. | Слова ввічливості | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні читають слова ввічливості і розселяють їх в будиночки, за смисловою ознакою. Вправа формує потребу вживати ввічливі слова у мовленні. |
7. | Добери ознаку | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Учні закріплюють поділ слів на тематичні групи, вибирають зі слів довідки відповідну ознаку. |
8. | Пригости друзів | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Учні ділять на склади слова-предмети, що позначають назву їжі, і розподіляють їжу гостям за кількістю кубиків. Вправляння у складоподілі, розвиток фонематичного слуху, уваги. |
9. | Побудуй зі складів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні складають із запропонованих складів слово-назву малюнка, вправа на розвиток синтетичних вмінь, фонематичного слуху, логічного мислення. |
10. | Доповни слово! | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні відновлюють слова, з'єднуючи початок і кінець трьох слів.Формування аналітико-синтетичних навичок, читацької компетенції. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 1 класу | 00:45:00 | середнє | 24,5Б. | Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 1 класу. |