Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | З історії словників | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про лексикографію. |
2. | До літературних джерел | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про твори І. Нечуя-Левицького й Панаса Мирного. |
3. | Плеоназм | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати лексичну помилку та її вид. |
4. | Фразеологізми-синоніми | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про фразеологізми-синоніми, що мають спільне значення. |
5. | Про кого мова? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати твір, за ключовими словами визначати автора твору. |
6. | Добери синонім | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про синоніми. |
7. | Визнач правильну послідовність | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Уміння визначати українські відповідники іншомовних слів. |
8. | Цікаві запитання з літератури | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Розширення кругозору, удосконалення знань з літератури. |
9. | Зашифрований топонім | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Повторення вивченого про літературні твори. |
10. | Один, два, три... | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про омоніми й наголошування слів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 10 класу | 00:45:00 | середнє | 12Б. | Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 10 класу. |