Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Диво-картина | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння асоціативно мислити, читати образи. Повторення вивченого з літератури. |
2. | Звукова анафора як стилістичний прийом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння визначати звукову анафору. |
3. | Неправильне словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати лексичну помилку та її вид. |
4. | Фразеологізми-професіоналізми | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Уміння визначати фразеологізми, що мають професійне походження. |
5. | Тавтологія як засіб увиразнення тексту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про стилістичні засоби риторики. |
6. | Письменник про письменника | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Українські письменники. |
7. | Хто де працює? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про фемінітиви. |
8. | Єднання творчості | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про літературних персоналій. |
9. | Кличний відмінок | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Повторення вивченого про відмінювання жіночих імен по батькові. |
10. | Ребус | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Розкриття образів вивчених поезій через ребуси. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 11 класу | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 11 класу. |