Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Г чи Ґ? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розшишення словникового запасу, розвиток фонематичного слуху. |
2. | Спіймай звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонематичного слуху. |
3. | Дзвінкий ланцюжок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вивчення двінких звуків, що не мають глухої пари. |
4. | Цікаві слова | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Вправляння у знаходженні багатозначного слова за його значеннями. |
5. | Пряме чи переносне? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у розрізненні словосполучень, вжитих у прямому та переносному значеннях. |
6. | Допиши прислів'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання прислів'я шляхом добору слова, протилежного за значенням. |
7. | «Близькі» слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні слів, близьких за значенням. |
8. | Народна творчість | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Визначити вид усної народної творчості. |
9. | Плутанина | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Визначити закінчення кожного прислів'я. |
10. | Загублені слова | 2 вид - інтерпретація | важке | 7Б. | Доповнити вірш потрібними словами. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 2 класу | 00:45:00 | середнє | 22Б. | Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 2 класу. |