Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гра «Так чи ні» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати слова, що є однозвучними (звучать та пишуться однаково, але мають різне значення). |
2. | Допиши фразеологізм | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Сприяти запам'ятовуванню найбільш уживаніших фразеологізмів. |
3. | Постав питання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Постановка питань до числівників. |
4. | Добери слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Формувати вміння визначати багатозначні слова. |
5. | Антоніми в загадках | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння знаходити та підбирати антоніми, розвивати потребу використовувати антоніми у власному мовленні. |
6. | Знайди однозначні слова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти однозначні та багатозначні слова. |
7. | Ребус | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у розв'язуванні ребусів, що містять числівники. |
8. | Склади речення | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати частини мови за питаннями. |
9. | Заміни словосполучення синонімом | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формувати вміння підбирати синоніми з метою увиразнення мови. |
10. | Постав питання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у постановці питань від іменника до дієслова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 3 класу | 00:45:00 | середнє | 18,5Б. | Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 3 класу. |