Методична рекомендація:

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Загадки з омонімами 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Розвиток уяви, образного мислення на основі вивченого про омоніми.
2. Лексична помилка 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розвиток навичок слововживання, культури спілкування, удосконалення вивченого про пароніми.
3. Укажи антоніми й синоніми 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Повторення вивченого про антоніми й синоніми.
4. Шифрувальник 2 вид - інтерпретація важке 5Б. Розвиток культурної компетентності, логічного мислення, розширення кругозору через твори українських класиків літератури.
5. Вибіркова робота 2 вид - інтерпретація важке 1Б. Уміння визначати пряме й переносне значення слів у реченнях.
6. Кумедні фрази 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Закріплення вивченого про омонімію та пов'язані з нею художні фігури (каламбур).
7. Поетична назва (перифраз) 3 вид - аналіз важке 2Б. Завдання розвиває любов до художнього слова, образне мислення, спонукає до використання перифразів у мовленні. Завдання для поглибленого вивчення теми.
8. Кросворд 2 вид - інтерпретація важке 7Б. Завдання спрямоване на розвиток уяви, логічного, асоціативного мислення, фантазії та кмітливості.
9. Засоби творення образності 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Увідповіднити засоби творення образності з прикладом.
10. Фольклор 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Визначити вид усної народної творчості за описом. Встановити відповідність між ймовірною назвою та видом.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 5 класу 00:45:00 середнє 33Б. Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 5 класу.