Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Загадки з омонімами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Розвиток уяви, образного мислення на основі вивченого про омоніми. |
2. | Лексична помилка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розвиток навичок слововживання, культури спілкування, удосконалення вивченого про пароніми. |
3. | Укажи антоніми й синоніми | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про антоніми й синоніми. |
4. | Шифрувальник | 2 вид - інтерпретація | важке | 5Б. | Розвиток культурної компетентності, логічного мислення, розширення кругозору через твори українських класиків літератури. |
5. | Вибіркова робота | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Уміння визначати пряме й переносне значення слів у реченнях. |
6. | Кумедні фрази | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про омонімію та пов'язані з нею художні фігури (каламбур). |
7. | Поетична назва (перифраз) | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Завдання розвиває любов до художнього слова, образне мислення, спонукає до використання перифразів у мовленні. Завдання для поглибленого вивчення теми. |
8. | Кросворд | 2 вид - інтерпретація | важке | 7Б. | Завдання спрямоване на розвиток уяви, логічного, асоціативного мислення, фантазії та кмітливості. |
9. | Засоби творення образності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Увідповіднити засоби творення образності з прикладом. |
10. | Фольклор | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Визначити вид усної народної творчості за описом. Встановити відповідність між ймовірною назвою та видом. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 5 класу | 00:45:00 | середнє | 33Б. | Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 5 класу. |