Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ланцюжок | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про спільнокореневі слова й частини мови. |
2. | Буквальне значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвивати вміння підбирати значення фразеологізму за малюнком. |
3. | Прохання чи наказ? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про наказовий спосіб дієслів. |
4. | Продовж речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про просте речення, ускладнене відокремленою обставиною. |
5. | Цікавий прикметник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати роль прикметника в реченні чи словосполученні. |
6. | Тлумач | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про омоніми й багатозначні слова. |
7. | У пошуках префікса | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Повторення вивченого про будову слова. |
8. | Поєднай | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Уміння читати картини, добирати асоціації, зіставляти з вивченими творами літератури. |
9. | Що спільне? | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Уміння читати картини, добирати асоціації, зіставляти з вивченими творами літератури. |
10. | Рослини в літературі | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Повторення вивченого про творчість Т. Шевченка. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 7 класу | 00:45:00 | середнє | 15Б. | Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 7 класу. |