Методична рекомендація:

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Порахуй прийменники 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Уміння знаходити прийменники в реченні.
2. Немає чи не має 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Написання разом заперечного слова немає та окреме написання дієслова не має.
3. Можна чи не можна? 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати розряди прислівників за значенням; удосконалення вивченого про прислівник та про утворення ступенів порівняння.
4. Дефісне написання 3 вид - аналіз середнє 4Б. Формування навичок визначення правильного напмсання сполучників.
5. З’ясуй тип зв’язку 2 вид - інтерпретація важке 5Б. Формувати вміння визначати тип підрядного зв’язку в словосполученні.
6. Відшукай словосполучення 1 вид - рецептивний легке 3Б. Формування вмінь вирізняти словосполучення серед різних сполучень слів.
7. Народні спостереження 3 вид - аналіз легке 2Б. Дібрати фразеологізм до певної характеристики людської поведінки.
8. Українські історичні пісні 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. З'єднати частини української народної пісні з її назвою.
9. Про кого мова? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. З опису визначити про кого йде мова.
10. Що це? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Дати визначення поняттю.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 8 класу 00:45:00 середнє 24Б. Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 8 класу.