Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Порахуй прийменники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння знаходити прийменники в реченні. |
2. | Немає чи не має | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Написання разом заперечного слова немає та окреме написання дієслова не має. |
3. | Можна чи не можна? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати розряди прислівників за значенням; удосконалення вивченого про прислівник та про утворення ступенів порівняння. |
4. | Дефісне написання | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Формування навичок визначення правильного напмсання сполучників. |
5. | З’ясуй тип зв’язку | 2 вид - інтерпретація | важке | 5Б. | Формувати вміння визначати тип підрядного зв’язку в словосполученні. |
6. | Відшукай словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Формування вмінь вирізняти словосполучення серед різних сполучень слів. |
7. | Народні спостереження | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Дібрати фразеологізм до певної характеристики людської поведінки. |
8. | Українські історичні пісні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | З'єднати частини української народної пісні з її назвою. |
9. | Про кого мова? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | З опису визначити про кого йде мова. |
10. | Що це? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Дати визначення поняттю. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовно-літературна вікторина від МійКлас до Дня української писемності та мови для 8 класу | 00:45:00 | середнє | 24Б. | Завдання мовно-літературної вікторини від МійКлас до Дня української писемності та мови для 8 класу. |