Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Завдання з української мови (І тур) | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Завдання з української мови. (Підготовче завдання) Пряме і переносне значення слів. |
2. | Завдання з української мови (І тур) | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання з української мови. (Підготовче завдання) Спільнокореневі слова та форми слова. |
3. | Завдання з української мови (І тур) | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання з української мови. (Підготовче завдання) Синоніми і антоніми. |
4. | Завдання з української мови (І тур) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання з української мови. (Підготовче завдання) Джерела фразеологізмів. |
5. | Завдання з української мови (І тур) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання з української мови. (Підготовче завдання) Правопис значущих частин слова. |
6. | Завдання з української мови (І тур) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання з української мови. (Підготовче завдання) Граматична помилка. |
7. | Завдання з української мови (І тур) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання з української мови. (Підготовче завдання) Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних та на позначення подовжених приголосних. |
8. | Завдання з математики (І тур) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Задачі на відсотки. |
9. | Завдання з математики (І тур) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування формули периметра. |
10. | Завдання з математики (І тур) | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Складання виразу, пошук невідомого. |
11. | Завдання з математики (І тур) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порядок дій у виразі. |
12. | Завдання з математики (І тур) | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | "Класичне" завдання на знаходження кількості за схемою. |
13. | Завдання з математики (І тур) | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Задачі на відсотки. |
14. | Завдання з математики (І тур) | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Логічна вправа. Комбінаторне завдання. |