Поєднай виділені фрагменти простих (1–4) і складних (див. варіанти відповідей) речень за подібністю синтаксичного значення. 
Приклад:
Іван пише (як? у який спосіб?) каліграфічно. — Марина одягалася так (як? у який спосіб?), як їй подобалось.
1. Соломія прийшла \(навідати\) \(подружку\).
 
2. Учитель попросив учнів \(занести\) \(книги\) до бібліотеки.
 
3. Налилося літо пахощами \(квітів\) (В. Ковалівська).
 
4. Уперше я побачив її ще \(влітку\) (В. Горбатюк).
Варіанти відповідей:
\(Щоб\) \(добре\) \(жити\), треба добре робити (Нар.тв.)
Невдовзі стало зрозуміло, \(що\)  \(на\) \(кіносеанс\) \(ми\) \(запізнюємося\).
\(Поки\) \(Петро\) \(пив\) \(молоко\), ніч прийшла із степів (В. Підмогильний).
Я сидів за хатою на траві й прислухався до жайворонкового співу, \(який\) \(долинав\) \(із\) \(польового\) \(піднебесся\) (Є.Гуцало).
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.