Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Стародавні одиниці довжини | Теоретична інформація про давні міри визначення довжини та прилади для вимірювання довжин. |
2. | Одиниці вимірювання довжини | Теоретична інформація про одиниці вимірювання довжини та їхнє переведення одні в одних. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правдиве чи неправдиве судження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити чи правдиве судження. |
2. | Правильне доповнення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити правильне завершення виразу. |
3. | Давні одиниці вимірювання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити давні українські та англійські одиниці вимірювання довжини. |
4. | Так чи Ні | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження. |
5. | Одиниці вимірювання та їхні назви | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Записати назву одиниці або її скорочення. |
6. | Плюс чи Мінус | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи можна зображеним приладом виміряти довжину. |
7. | Перетворення одиниць | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Здійснити перетворення одиниць довжини. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Одиниці вимірювання | Інший | важке | 3Б. | Визначити одиниці вимірювання. |
2. | Перетворення більшої одиниці в меншу | Інший | важке | 3Б. | Здіснити перетворення одиниць довжини. |
3. | Аналіз зображення | Інший | важке | 3Б. | Визначити скільки одиниць відміряно на лінійці. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вимірювання довжин | Інший | важке | 1Б. | Визначення довжин канцелярського приладдя. |
2. | Пошук у мережі Інтернет | Інший | важке | 4Б. | Визначити обладнання, яким можна визначити довжину. |
3. | Висота, довжина, ширина | Інший | важке | 4Б. | Вимірювання висоти. довжини та ширини випадкового об'єкта. |
4. | Відрізки та їх розміри | Інший | важке | 5Б. | Намалювати відрізки та визначити їхні довжини. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Довжина. Одиниці вимірювання довжини» | 00:44:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми «Довжина. Одиниці вимірювання довжини» | 01:00:00 | середнє | 16Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Довжина. Одиниці вимірювання довжини» | 01:00:00 | середнє | 19Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Довжина. Одиниці вимірювання довжини» | 02:00:00 | середнє | 19Б. | Тестування для перевірки знань. |