Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | 5 основних чуттів. Зір | Теоретична інформація про органи чуття, зокрема про зір. |
2. | Слух | Теоретична інформація про органи чуття людини, зокрема про слух. |
3. | Нюх | Теоретична інформація про органи чуття, зокрема про нюх. |
4. | Дотик | Теоретична інформація про органи чуття, зокрема про смак та дотик. |
5. | Смак | Теоретична інформація про органи чуття, зокрема про смак. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви понять | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Написати назви запропонованих понять. |
2. | 5 основних чуттів людини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, яке із 5 основних чуттів найбільше характеризує зображення. |
3. | Вставити пропуски | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитати речення та вписати пропущені слова. |
4. | Правдиві та неправдиві судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи є правдимим вказане судження. |
5. | Звук та його поширення | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Вибрати, із запропонованих варіантів, правильний початок речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шкідливий вплив на органи чуття | Інший | важке | 3Б. | Вибрати, які фактори та дії можуть негативно впливати на органи чуття. |
2. | Впиши відповідь | Інший | важке | 3Б. | Визначити та записати правильну відповідь на запитання. |
3. | Визнач органи чуття | Інший | важке | 3Б. | Прочитати речення та вибрати, яке із 5 чуттів людини робить можливою вказану дію чи відчуття. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Опис предмета | Інший | важке | 4Б. | Описати тіло, що тебе оточує (лише те, що можна зрозуміти органами зору). |
2. | Опис за тактильними відчуттями | Інший | важке | 4Б. | Описати 2-3 предмети за тактильними відчуттями. |
3. | Основні смаки | Інший | важке | 4Б. | Написати по 5 справ, в яких домінують чотири основні смаки. |
4. | Втрата чуттів та їхня компенсація | Інший | важке | 4Б. | Заповнити табличку, що характеризує як різні чуття можуть зменшити негативний вплив на життя людини, коли якесь чуття стало слабшим, або зникло. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Роль органів чуття у вивченні природи». | 01:00:00 | середнє | 18Б. | Тренувальні тестові завдання |
2. | Тренування №2 з теми «Наука. Природничі науки» | 01:00:00 | середнє | 15Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Роль органів чуття у вивченні природи». | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Роль органів чуття у вивченні природи». | 02:00:00 | важке | 24Б. | Тестування для перевірки знань. |