Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Наукові методи пізнання | Теоретична інформація про основні наукові методи пізнання. |
2. | Обладнання для проведення спостережень | Теоретична інформація про прилади та пристрої, що допомагають науковцям та науковицям проводити спостереження. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Скласти правильне означення поняття | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Сформувати повне речення із його розділених частин. |
2. | Матеріали та обладнання для експерименту | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вибрати необхідні матеріали та обладнання для вказаного експерименту. |
3. | Етапи проведення дослідження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Визначити правильну послідовність проведення дослідження. |
4. | Назвати поняття | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Напиши слово, що характеризує описане поняття. |
5. | Об'єкт на фото | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити, що зображено на картинці. |
6. | Предмет, що допомагає людині | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, про який предмет ідеться. |
7. | Правдиві та неправдиві судження | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитати судження та визначити чи правдиве воно, чи — ні. |
8. | Порівняти моделі | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Проаналізувати моделі Сонячної системи та порівняти їх. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обладнання (прилади) | Інший | важке | 3Б. | Визначити, що необхідно для наукового пізнання. |
2. | Відмінності між поняттями | Інший | середнє | 3Б. | Визначити чим відрізняються поняття. |
3. | Спостереження чи експеримент | Інший | важке | 3Б. | Визначити метод пізнання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Спостереження за тваринами | Інший | важке | 4Б. | Записати результати спостережень за дрібними істотами. |
2. | Спостереження за рослинами | Інший | важке | 4Б. | Записати результати спостережень за рослинами. |
3. | Спостереження та експеримент | Інший | важке | 1Б. | Визначити відмінності двох методів пізнання: спостереження та експерименту. |
4. | План спостереження | Інший | важке | 1Б. | Скласти чіткий план ведення довготривалого спостереження. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Спостереження. Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання.» | 00:40:00 | середнє | 26Б. | Тренувальні тестові завдання |
2. | Тренування №2 з теми «Спостереження. Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання». | 01:00:00 | середнє | 12Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Спостереження. Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання.» | 02:00:00 | середнє | 30Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | ностична робота з теми «Спостереження. Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання.» | 02:00:00 | середнє | 28Б. | Тестування для перевірки знань. |