Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Будова атмосфери і склад повітря | Теоретична інформація про будову атмосфери та склад повітря. |
2. | Властивості повітря | Теоретична інформація про властивості повітря. |
3. | Ґрунтове повітря | Теоретична інформація про ґрунтове повітря. |
4. | Досліди з повітрям та його складниками | Теоретична інформація про дослідження складу повітря. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Так чи Ні | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про склад повітря. |
3. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильне завершення речення. |
4. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Пригадуємо властивості повітря. |
5. | Робота з круговою діаграмою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити складник повітря за діаграмою. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пропущене слово у твердженні | Інший | важке | 3Б. | Прочитати речення та вписати пропущене слово. |
2. | На що вказує стрілка? | Інший | важке | 2Б. | Визначити, який шар атмосфери позначено. |
3. | Неправильне трердження | Інший | важке | 3Б. | Вибрати помилкове твердження про ґрунтове повітря. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Створити діаграму | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і створити свою власну діаграму про склад повітря. |
2. | Схема будови атмосфери | Інший | важке | 5Б. | Дослідити будову атмосфери та відобрази її у своїй творчій роботі. |
3. | Трикутник вогню | Інший | важке | 5Б. | Чому важливо знати властивості складників повітря |
4. | Практичне підтвердження інформації | Інший | важке | 5Б. | Проведи експерименти та підтвердь властивості кисню та вуглекислого газу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Атмосфера та повітря» | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми «Атмосфера та повітря» | 01:00:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Атмосфера та повітря» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Атмосфера та повітря» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Тестування для перевірки знань. |