Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Приготуванн розчинів | Теоретична інформація про правила приготування розчину. |
2. | Вирощення кристалів | Теоретична інформація про приротування розчинів та вирощення кристалів. |
3. | Приготування розчинів | Теоретична інформація про правила приготування розчину. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Підготовка до експерименту | 1 вид - рецептивний | легке | 5Б. | Визначити правильну послідовність. |
3. | Речовина для вирощування кристалів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити речовину з якої можна виростити кристали. |
4. | Так чи Ні | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначити, чи вірне твердження. |
5. | Властивості речовин для кристалів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, які властивості характерні для речовин з яких можна виростити кристали. |
6. | Важливо чи Неважливо | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити наскільки важливо виконувати вказані дії для вирощування кристалів. |
7. | Насиченість розчину | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначення насиченості розчину. |
8. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити, чи правдиве судження про вирощування кристалів. |
9. | Правила вирощування кристалів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити, чи правдиве судження про вирощування кристалів. |
10. | Чи можливо виростити кристали | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначити чи можливо виростити кристали із вказаної речовини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Крохмальний клейстер | Інший | важке | 5Б. | Провести експеримент та приготувати крохмальний клейстер та кисіль. |
2. | Приготування желе | Інший | важке | 5Б. | Провести експеримент та приготувати желе у домашніх умовах. |
3. | Правила безпечного експерименту | Інший | важке | 5Б. | Склати перелік основних правил безпеки при проведенні домашнього експерименту. |
4. | Розчинення і температура | Інший | важке | 5Б. | Провести експеримент та визначити вплив температури та розчинення речовин. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Приготування та вивчення розчинів» | 01:00:00 | середнє | 16Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми «Приготування та вивчення розчинів» | 01:00:00 | середнє | 20Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Приготування та вивчення розчинів» | 03:00:00 | середнє | 26Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Приготування та вивчення розчинів» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для перевірки знань. |