Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Водні розчини у природі та житті людини Теоретична інформація про водні розчини у природі та житті людини.
2. Склад та вид розчинів Теоретична інформація про склад розчинів та його види.
3. Розчинність речовин та насиченість розчинів Теоретична інформація про здатність речовин розчинятися у воді та утворювати насичені розчини.
4. Вода та водні розчини у живих організмах Теоретична інформація про вміст води в живих організмах та природні водні розчини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Частини речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
2. Розчинена речовина 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити, якою може бути розчиненна речовина як компонент розчину (суміші).
3. Стан розчиненої речовини 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Визначення агрегатного стану розчиненої речовини.
4. Завершення речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завершити речення правильним словом.
5. Що зображено на фото 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити, однорідну чи неоднорідну суміш зображено.
6. Так чи Ні 3 вид - аналіз середнє 3Б. Визначити, чи вірне твердження.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назви понять Інший важке 3Б. Назвати поняття за їх описом.
2. Однорідна та неоднорідна суміш Інший важке 3Б. Визначити, про яку суміш ідеться: однорідну чи неоднорідну.
3. Вода в житті людини Інший важке 3Б. Визначити, чи правдиве судження про водні розчини у житті людини.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розчинники у домі Інший важке 4Б. Пошук та опис розчинників у домі.
2. Порівняльна табличка Інший важке 5Б. Створити порівняльну табличку розчинів.
3. Склад розчинів Інший важке 5Б. Описати склад розчинів, які є в домі.
4. Однорідні та неоднорідні розчини в житті людини Інший важке 5Б. Скоритатися джерелами з мережі Інтернет та описати однорідні та неоднорідні розчини, які використовує людина.
5. Накип та його причини Інший важке 5Б. Висловити обґрунтовані припущення/рішення щодо причин утворення та способів усунення накипу.
6. Фізіологічні процеси Інший важке 5Б. Висловити обґрунтовані припущення/рішення щодо фізіологічних процесів у живих організмах.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Розчини у природі, побуті та організмі людини» 01:00:00 середнє 16Б. Тренувальні тестові завдання.
2. Тренування №2 з теми «Розчини у природі, побуті та організмі людини» 01:00:00 середнє 10Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Розчини у природі, побуті та організмі людини» 03:00:00 середнє 27Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми «Розчини у природі, побуті та організмі людини» 03:00:00 середнє 29Б. Тестування для перевірки знань.