Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Рельєф та його види | Теоретична інформація про рельєф та його види. |
2. | Як формується рельєф | Теоретична інформація про чинники, що впливають на формування рельєфу. |
3. | Опуклий та ввігнутий рельєф | Теоретична інформація про рельєф, що вище і нижче рівня моря. |
4. | Рельєф України | Теоретична інформація про рельєф України. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Про що мова? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати форму рельєфу. |
3. | Так чи Ні | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про фактори, що впливають на формування рельєфу. |
4. | Доповни речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити правильне завершення речення. |
5. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Практикуємося розуміти фізичну карту. |
6. | Робота з картою | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити тип рельєфу по карті. |
7. | Висота над рівнем моря | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Вписати висоту (у метрах) над рівнем моря. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йідеться. |
2. | Височини та низовини України | Інший | важке | 3Б. | Визначити, яку височину чи низовину позначено. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Складання план-схем | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і створити свою власну карту-схему/ми до нього. |
2. | Рельєф твоєї місцевості | Інший | важке | 5Б. | Дослідити рельєф місцевості навколо. |
3. | Як утворилися материки | Інший | важке | 5Б. | Опиши як і чому утворилися материки на Землі. |
4. | Рельєф України | Інший | важке | 5Б. | Скоритатися доступними тобі джерелами інформації та досліди рельєф України. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Рельєф» | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми «Рельєф» | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Рельєф» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Рельєф» | 03:00:00 | середнє | 23Б. | Тестування для перевірки знань. |