Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Речовини утворені з атомів Теоретична інформація про склад речовин та найменші частнки що їх утворюють — атоми.
2. Атоми. Хімічні елементи Теоретична інформація про атоми, як частинки та хімічні елементи, як види атомів.
3. З'єднання атомів Теоретична інформація про можливі варанти сполучення атомів між собою.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Агрегатні стани речовини 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Визначити процес, що відбувається при зміні агрегатного стану речовини.
2. Схема (фото) поняття 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вказати, що зображено на схемі.
3. Доповни речення 1 вид - рецептивний середнє 4Б. Визначити правильне доповнення речення.
4. Будова атома 1 вид - рецептивний середнє 5Б. Вибрати правильне доповнення визначення.
5. Терміни 1 вид - рецептивний важке 2Б. Вибрати правильне доповнення поняття.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Складові атома Інший важке 3Б. Доповнити речення, що описують зображену схему.
2. Порівняти частинки Інший важке 6Б. Заповнити табличку.
3. Молекули речовин Інший важке 1Б. Вибрати правильне доповнення речення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Аналіз моделей Інший важке 3Б. Проаналізувати зображення моделей та охарактеризувати їх за поданим планом.
2. Моделі молекул Інший важке 3Б. Намалювати моделі молекул.
3. Атоми та молекули Інший важке 3Б. Намалювати моделі молекул.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування 1 з теми «Атоми та молекули» 00:25:00 середнє 13Б. Тренувальні тестові завдання.
2. Тренування 2 з теми «Атоми та молекули» 00:30:00 середнє 20Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Атоми та молекули» 00:40:00 середнє 29Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми «Атоми та молекули» 01:00:00 важке 33Б. Тестування для перевірки знань.