Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Речовини утворені з атомів | Теоретична інформація про склад речовин та найменші частнки що їх утворюють — атоми. |
2. | Атоми. Хімічні елементи | Теоретична інформація про атоми, як частинки та хімічні елементи, як види атомів. |
3. | З'єднання атомів | Теоретична інформація про можливі варанти сполучення атомів між собою. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Агрегатні стани речовини | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити процес, що відбувається при зміні агрегатного стану речовини. |
2. | Схема (фото) поняття | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вказати, що зображено на схемі. |
3. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Визначити правильне доповнення речення. |
4. | Будова атома | 1 вид - рецептивний | середнє | 5Б. | Вибрати правильне доповнення визначення. |
5. | Терміни | 1 вид - рецептивний | важке | 2Б. | Вибрати правильне доповнення поняття. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Складові атома | Інший | важке | 3Б. | Доповнити речення, що описують зображену схему. |
2. | Порівняти частинки | Інший | важке | 6Б. | Заповнити табличку. |
3. | Молекули речовин | Інший | важке | 1Б. | Вибрати правильне доповнення речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Аналіз моделей | Інший | важке | 3Б. | Проаналізувати зображення моделей та охарактеризувати їх за поданим планом. |
2. | Моделі молекул | Інший | важке | 3Б. | Намалювати моделі молекул. |
3. | Атоми та молекули | Інший | важке | 3Б. | Намалювати моделі молекул. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування 1 з теми «Атоми та молекули» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування 2 з теми «Атоми та молекули» | 00:30:00 | середнє | 20Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Атоми та молекули» | 00:40:00 | середнє | 29Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Атоми та молекули» | 01:00:00 | важке | 33Б. | Тестування для перевірки знань. |