Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Класифікація речовин | Теоретична інформація про різні типи класифікації речовин. |
2. | Різноманітність речовин | Теоретична інформація про різноманітність речовин та їх властивості. |
3. | Техніка безпеки | Теоретична інформація про правила техніки безпеки та поведінки з речовинами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поняття і приклад | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Назвати поняття та визначити для нього вірний приклад. |
2. | Фізичні властивості | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Доповнити речення, що дає визначення поняттю "фізичні властивості". |
3. | Чиста речовина чи суміш | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити чи є наведений приклад чистою речовиною, чи сумішшю речовин. |
4. | Речовини і суміші | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Вибрати із варіантів чисту речовину, або суміш. |
5. | Прості та складні речовини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Вибрати із поданих речовин, які є простими, а які складними. |
6. | Правила поводження з речовинами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Вибрати таке доповнення тверджень, щоб склалися правила поводження із речовинами. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Побутова хімія | Інший | середнє | 1Б. | Вибери відповідь із списку, щоб визначити, яких правил поводження із речовинами побутової хімії варто дотримуватися . |
2. | Попереджувальні знаки | Інший | важке | 1Б. | Прочитати перелік назв попереджувальних знаків та вибрати, які відповідають вказаній картинці. |
3. | Правила техніки безпеки | Інший | важке | 1Б. | Визнач чи правильні судження про техніку безпеки. |
4. | Властивості речовин | Інший | важке | 1Б. | Виьрати із переліку характеристик властивості вказаних речовин. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Опис речовини | Інший | важке | 1Б. | Описати властивості яблучного оцту |
2. | Порівняльна табличка | Інший | важке | 1Б. | Скласти порівняльну табличку властивостей таких речовин: вода та кухонна сіль. |
3. | Застережні знаки безпеки | Інший | важке | 1Б. | Намалювати на папері знаки, що попереджають про небезпеку. |
4. | Чисті речовини та суміші речовин | Інший | важке | 1Б. | Навести приклад чистих речовин та сумішецй. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тестування 1 з теми «Різноманіття речовин» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тестування 2 з теми «Різноманіття речови» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Різноманіття речовин» | 01:00:00 | середнє | 9Б. | Тестування для повторення матеріалів вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Різноманіття речовин» | 01:00:00 | середнє | 13Б. | Тестування для перевірки знань. |