Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Земля — блакитна планета Теоретична інформація про воду та її роль для збереження життя на планеті.
2. Використання води Теоретична інформація про шкідливий вплив діляьності людини на природні водойми.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Частини речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
2. Так чи Ні 1 вид - рецептивний легке 2Б. Визначити чи правдиве твердження про використання води людиною.
3. Безпечна діяльність людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати, яка діяльність людини шкодить водоймам, а яка — ні.
4. Очищувачі водойм 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Живі організми, що здатні сприяти очищенню водойм.
5. Доповни речення 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначити правильне завершення речення.
6. Істинне чи хибне твердження 3 вид - аналіз важке 3Б. Поставити правильні позначки.
7. Раціональне та нераціональне використання води 3 вид - аналіз важке 3Б. Проаналізувати картинку та визначити який вплив людини на водойми вона відображає: позитивний чи негативний.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Складання план-схем Інший важке 5Б. Використати матеріали уроку і створити свою власну карту-схему/ми до нього.
2. Міні-есе Інший важке 5Б. Написати творчу роботу.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Вода та її використання людиною» 01:00:00 середнє 14Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Вода та її використання людиною» 03:00:00 середнє 17Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми «Вода та її використання людиною» 03:00:00 середнє 18Б. Тестування для перевірки знань.