В основі дослідження природи — спостереження та дослідження.
Будь-яке дослідження має об'єкт, предмет та мету дослідження.
Щоб зрозуміти, що чи хто є об'єктом дослідження варто поставити запитання "Що досліджуємо?".
Об'єкт — це те, що досліджують: будь-яке тіло, процес чи явище.
Об'єктами природничих наук є жива і нежива природа.

Наприклад, кити, дуб, річка, смерч, острів, мінерал тощо.
Предмет — це характеристика об'єкта, який вибрали для дослідження, або взаємозв'язки між об'єктами.
Наприклад, характеристикою (властивістю) об'єкта, що вивчається може бути його смак, сила, колір, форма, сорт тощо.
Щоб зрозуміти, що чи хто є предметом дослідження варто поставити запитання "Яка характеристика об'єкта вивчається?".

Наприклад, властивість речовини — текучість
Мета дослідження — це сукупність дій та рішень, що допомагають вивчити об'єкт та предмет дослідження, сформувати, перевірити та довести висунуті гіпотези.

Наприклад, скласти електричне коло для дослідження
Гіпотеза — це наукове припущення, що висувається для пояснення якогось явища і потребує теоретичного обґрунтування, дослідної перевірки, щоб стати достовірною науковою теорією.
Джерела:
1. Пізнаємо природу: підр. інтегр. курсу для 6-го кл. заг. серед. освіти/ Д. Д. Біда. — Київ: Видавничий дім "Освіта", 2023. - 256 с. : іл..
2. Пізнаємо природу: підр. інтегр. курсу для 6-го класу закл. заг. серед. освіти/ Л. Я. Мідак, Н. В. Кокар, В. І. Кравець, Н. В. Фоменко, І. В. Кравець, Г. Я. Жирська. — Тернопіль : Астон, 2023. - 256 с..