Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теплопередача | Теоретичні відомості про теплопередачу її види, теплопровідність різних матеріалів, явище конвекції та його прояви, випрмінювання. |
2. | Пароутворення | Теоретичні відомості про пароутворення; випаровування і кипіння, яка між ними різниця; температуру кипіння. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Кипіння і випаровування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, кипіння і випаровування. |
2. | Розшифруй | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, повторонення понять. |
3. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, теплопередача, пароутворення. |
4. | Збери речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, теплопередача, пароутворення. |
5. | Пароутворення, правдиві/хибні факти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, пароутворення. |
6. | Теплопередача, тести | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, теплопередача. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пароутворення, тести | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, пароутворення. |
2. | Теплопередача, правдиві/хибні факти | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, теплопередача. |
3. | Теплопровідність, конвекція чи випромінювання? | Інший | важке | 3Б. | Перевірка засвоєння знань з теми, теплопровідність, конвекція, випромінювання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відмінні риси випаровування та кипіння | Інший | важке | 6Б. | Заповнення таблиці. Відмінні риси випаровування та кипіння. |
2. | Наведи приклади | Інший | важке | 3Б. | Наведи приклади теплопровідність, конвекція та випромінювання у природі. |
3. | Опалення приміщень | Інший | важке | 3Б. | Дослідіть, як у кімнаті розміщені складові частини системи опалення? Поміркуйте, чому нагрівальні прилади в системі ставлять поближче до підлоги. Зробіть висновки. |
4. | Розмірковуємо | Інший | важке | 3Б. | Проблемні питання про пароутворення. |
5. | Спільні риси випаровування та кипіння | Інший | важке | 3Б. | Спільні риси випаровування та кипіння. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Теплові властивості речовин» | 01:00:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №2 з теми «Теплові властивості речовин» | 01:00:00 | середнє | 13Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Теплові властивості речовин» | 03:00:00 | середнє | 15Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Теплові властивості речовин» | 03:00:00 | середнє | 16Б. | Тестування для перевірки знань. |