Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Пульс. Кисень. Цукор Теоретична інформація про особливості вимірювання пульсу, кисню та рівня цукру.
2. Температура та тиск Теоретична інформація про особливості вимірювання температури та тиску.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Хвороби 1 вид - рецептивний легке 2Б. Визначити вірні варіанти назв хвороб.
2. Правдиве та неправдиве судження 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Поміркуй, які твердження є правдивими.
3. Частини речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
4. Так чи Ні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити чи правдиве твердження.
5. Назвати прилад 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити про який прилад мова.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назви понять Інший важке 3Б. Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться.
2. Анаграма Інший важке 3Б. Розшифруй анаграму.
3. Для чого пристрій? Інший важке 3Б. Визначити, яке призначення вказаного приладу.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення пульсу Інший важке 5Б. Вчимося визначати пульс.
2. Визначення температури Інший важке 5Б. Використати матеріали уроку і потренуватися вимірювати температуру тіла.
3. Вимірювання тиску Інший важке 5Б. Використати матеріали уроку і потренуватися вимірювати артеріальний тиск.
4. Пристрої для діагностики Інший важке 5Б. Зробити фото пристроїв для діагностики стану здоров'я вдома.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми "Способи діагностики організму людини в домашніх умовах" 01:00:00 середнє 13Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми "Способи діагностики організму людини в домашніх умовах" 03:00:00 середнє 23Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми "Способи діагностики організму людини в домашніх умовах" 03:00:00 середнє 22Б. Тестування для перевірки знань.