Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальний аналіз крові | Теоретична інформація про ЗАК. |
2. | Рентгенодіагностика та ЕКГ | Теоретична інформація про особливості рентгенодіагностики та УЗД. |
3. | Ультразвукове дослідження | Теоретична інформація про особливості УЗД. |
4. | ЕКТ та МРТ | Теоретична інформація про ЕКТ та МРТ дослідження. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Не вірні сповоби діагностики | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити НЕ вірні варіанти. |
2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження. |
4. | Повна і скорочена назва | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Скорочені назви або абревіатури. |
5. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розшифруй анаграму. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правдиве та неправдиве судження | Інший | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
2. | Який метод діагностики? | Інший | важке | 3Б. | Визначити метод діагностики. |
3. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
4. | Симптоми і діагностика | Інший | важке | 3Б. | Визначити спосіб діагностики. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Створи магічну історію | Інший | важке | 5Б. | Поєднуємо фантазію зі знананями. |
2. | Різниця між МРТ та УЗД | Інший | важке | 5Б. | Порівняти два способи діагностики організму. |
3. | Створити схему | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і створити карту думок. |
4. | Що таке кров? | Інший | важке | 5Б. | Створити схему-малюнок. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Способи діагностики організму людини в медичних закладах" | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Способи діагностики організму людини в медичних закладах" | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Способи діагностики організму людини в медичних закладах" | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Способи діагностики організму людини в медичних закладах" | 03:00:00 | середнє | 26Б. | Тестування для перевірки знань. |