Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Число іменників. Іменники, що мають форму лише однини чи множини Формування знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Тільки множина 3 вид - аналіз легке 1Б. Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».
2. Два слова 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння визначати іменники, що вживаються тільки в однині.
3. Доповни прислів'я 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Закріплення вивченого про множинні іменники.
4. Зміни слово 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння змінювати іменники, ставлячи їх у форму множини.
5. Розподільний диктант 3 вид - аналіз середнє 4Б. Удосконалення знань, отриманих під час вивчення теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».
6. Визнач розряд множинних іменників 3 вид - аналіз середнє 6Б. Уміння добирати приклади до розрядів множинних іменників.
7. Добери приклад 3 вид - аналіз середнє 4Б. Уміння визначати число іменників.
8. Добери прикметник 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати морфологічні характеристики іменника й добирати до нього правильну форму прикметника.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Увідповідни слово й тлумачення Інший середнє 2Б. Уміння визначати форму числа іменників відповідно до значення.
2. Дві відповіді Інший середнє 2Б. Уміння відмінювати іменники у формі множини.
3. Поміркуй! Інший середнє 1Б. Закріплення вивченого про форму однини й множини іменників.
4. Провідміняй іменник (однина) Інший важке 3Б. Уміння відмінювати іменники у формі однини.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Тільки однина Інший легке 1Б. Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».
2. Укажи множинні іменники Інший середнє 2Б. Уміння визначати іменники, що вживаються тільки в множині.
3. Заповни таблицю Інший середнє 4Б. Уміння визначати розряд іменників, що вживаються лише в однині.
4. Провідміняй іменник (множина) Інший важке 3Б. Уміння відмінювати іменники у формі множини.
5. Утвори словосполучення Інший важке 4Б. Розвиток мовлення. Уміння складати словосполучення з іменниками, що мають форму тільки однини чи множини.
6. Склади речення Інший важке 4Б. Розвиток мовлення. Уміння складати речення з іменниками у формі однини чи множини.
7. Склади диктант Інший важке 12Б. Застосування знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини» 00:10:00 середнє 6Б. Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота № 1 з теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини» 00:15:00 середнє 9Б. Систематизація знань, умінь, навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».
2. Домашня робота № 2 з теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини» 00:15:00 середнє 9Б. Систематизація знань, умінь, навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».
3. Перевірна робота з теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини» 00:20:00 середнє 11Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини».