Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Знак м'якшення й апостроф у словах іншомовного походження Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження».
2. Літери И, І, Ї в іншомовних словах Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження».
3. Подвоєні приголосні в іншомовних словах Формування мовних компетентностей із теми «Написання слів іншомовного походження».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Не пишемо апостроф 3 вид - аналіз легке 2Б. Закріплення вивченого про вживання апострофа в словах іншомовного походження.
2. Пишемо знак м'якшення 3 вид - аналіз легке 2Б. Закріплення вивченого про вживання знака м'якшення в словах іншомовного походження.
3. Знак м'якшення чи апостроф? 3 вид - аналіз середнє 4Б. Уміння правильно писати слова іншомовного походження.
4. Знайди помилку 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння виявляти помилки у вживанні апострофа в словах іншомовного походження.
5. Два слова 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про правопис іншомовних слів із буквою І.
6. Віднови слова 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис слів іншомовного походження (літери И, І).
7. Це неправильно! 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу про правопис літер И, І в словах іншомовного походження.
8. Смачного! 1 вид - рецептивний середнє 4Б. Закріплення вивченого про правопис літер И, І в словах іншомовного походження.
9. Вибери рядки з подвоєнням 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про подвоєння в словах іншомовного походження.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Орфографічна помилка Інший середнє 1Б. Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Написання слів іншомовного походження».
2. Поміркуй! Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис власних назв іншомовного походження.
3. Заповни пропуски Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис слів іншомовного походження.
4. Дві великі різниці Інший середнє 2Б. Удосконалення вивченого про подвоєння приголосних у словах іншомовного походження.
5. Відповідність Інший важке 3Б. Удосконалення вивченого про правопис слів іншомовного походження (літери И, І).

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Слово з помилкою Інший легке 1Б. Удосконалення вивченого про правопис знака м'якшення в словах іншомовного походження.
2. Не пишемо знак м'якшення Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про вживання знака м'якшення в словах іншомовного походження.
3. Пишемо апостроф Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про вживання апострофа в словах іншомовного походження.
4. Без подвоєння Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про подвоєння в словах іншомовного походження.
5. Вибери слова Інший середнє 2Б. Удосконалення вивченого про правопис іншомовних слів із буквою И.
6. Склади речення Інший важке 4Б. Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження».
7. Склади диктант Інший важке 12Б. Застосування знань, умінь і навичок із теми «Написання слів іншомовного походження».
8. Творча робота Інший важке 12Б. Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи № 1 з теми «Написання слів іншомовного походження» 00:10:00 середнє 6Б. Закріплення й систематизація вивченого з теми «Написання слів іншомовного походження».
2. Тренувальні вправи № 2 з теми «Написання слів іншомовного походження» 00:10:00 середнє 6Б. Закріплення й систематизація вивченого з теми «Написання слів іншомовного походження».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Написання слів іншомовного походження» 00:15:00 середнє 6Б. Систематизація знань про правопис слів іншомовного походження.
2. Перевірна робота з теми «Написання слів іншомовного походження» 00:20:00 середнє 20Б. Перевірка знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання слів іншомовного походження».